< Tilbake til oversikten

Handling i England - tips

Nille sa for siden:

Har fått pakke fra niesene mine og har prøvesmakt (litt for mye :o )

ASDA butikken (kolonial kjede ala Rimi/Rema/meny etc)

• ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! sukk 0.15 gram karb pr karamell
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig gode
    I tillegg har jeg fått en del andre ting, pasta som skal smake som "skikkelig pasta" til 28 kaber pr porsjon, chili mix, vanilje iskrem mix (?), og sitrondrops - som jeg ikke har smakt. Skal rapportere når jeg har prøvd dem. Magen min signaliserer en pause nå :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.