linnmajie sa for siden:
Hvilket proteinpulver anbefaler du? :-)
Har planer om å gå på ketolysekuren, så gjerne en med lite karbohydrater. Har sett på en del på nett, men synes det er vanskelig å finne ut hvilke som er gode og ikke..
linnmajie sa for siden:
Hvilket proteinpulver anbefaler du? :-)
Har planer om å gå på ketolysekuren, så gjerne en med lite karbohydrater. Har sett på en del på nett, men synes det er vanskelig å finne ut hvilke som er gode og ikke..
ada-emilie sa for siden:
pure kasein fra proteinfabrikken skal visst være god og er svært lav på karbo
Heaven sa for siden:
Kan man ta det i etterkant av trening?
Nerthus sa for siden:
Scitec nutriotion - chocolate delite... det er 5 gram pr 30 gram (porsjon) - men smaken er UBESKRIVELIG bra (og jeg har prøvd litt proteinpulver...). Bland det som en smoothie (søk opp cappuchino-smoothie på forumet) - og det holder med halve porsjonen til en smoothie siden du skal holde deg til maks 15 pr dag - fordi det er så mye smak i den.
Kan absolutt tas før/etter trening. Den er blandet med fløte og cottage cheese også - så det blir litt ekstra protein i den. Jeg er hekta totalt ;)
ada-emilie sa for siden:
Ja, hvorfor ikke? Selv har jeg aldri testet pulver. Jeg er så usikker på hvordan det påvirker insulin og blodsukker og vil finne ut mer. Her var noe av interesse angående pulver:myrevolution.no/forum/threads/3837-Lavere-opptak-av-aminosyrer-i-muskler-n%C3%A5r-protein-inntas-sammen-med-karbada-emilie sa for siden:
Se her om mat, pulver og trening:www.iform.no/pub/art.php?id=12
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.