tattoogl sa for siden:
Har holdt på i 14 dager til lørdag og i dag og i går har jeg vært svimmel, i dag mer enn i går.. Er helt forferdelig, bare jeg snur på hode så er det nesten så en svimer av..
Noen tips??
tattoogl sa for siden:
Har holdt på i 14 dager til lørdag og i dag og i går har jeg vært svimmel, i dag mer enn i går.. Er helt forferdelig, bare jeg snur på hode så er det nesten så en svimer av..
Noen tips??
langaard sa for siden:
Har ikke noe tips, men hos meg forsvant svimmelheta etterhvert:)
crystall sa for siden:
Salter du maten nok? Jeg fikk hvertfall saltmangel på ketolysekuren, siden det er så vanndrivende, og dermed tisser du ut viktige salter. Kan være en forklaring hvertfall :) Håper du finner ut av det, har vært mye plaget med det selv, så vet godt hvordan det er!
Heaven sa for siden:
Jeg svimler agv helt andre grunner, nærmere bestemt løse krystaller/krystallsyken /BPPV.
nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/ulike-sykdommer/benign-posisjonell-vertigo-bppv-2415.html
Ta en titt og se om du kjenner deg igjen :)
Carisma sa for siden:
Drikker du nok vann? Spiser du nok? Tar du vitaminer, og spesielt magnesium?
tattoogl sa for siden:
Kanskje jeg er for dårlig på å salte??
Tar Omega 3 og magnesium hver kveld, måtte det pga kramper om natta..
Prøver å drikke nok, har kanskje spiste litt lite de siste dagene, men har jo ikke vært så sulten heller. Også tenker man at alt som ikke er spist er kcal spart... hehe.. Gammel vane..:p Bruker smør, CF og fløte hver dag. Så skulle jo tro jeg får i meg noe.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.