< Tilbake til oversikten

På an igjen ...

marithja sa for siden:

Huff ja, det gikk jo så bra, og så ble man lei av å "være flink" hele tiden og trene masse og spise rett og så sprakk man jo så det sang, og da kom jo vekta fort på igjen, så da er det bare å begynne på ny frisk....Men vet nå i alle fall at det hjelper å leve lavkarbo, og vet også at jeg MÅ leve lavkarbo resten av livet for å holde vekta, så får man nå heller trene fordi man har lyst og ikke fordi man føler man MÅ så kanskje ting blir litt lettere..:-P På den lyse siden så har jeg IKKE gått opp så mye som jeg tok av sist, så jeg starter definitivt ikke på 0 ;-D Så får man bare brette opp armene da...Har kjøpt inn lavkarbomat og lavkarbo (atkins) sjokolader i dag :-) Lykke til til alle dere andre som holder på også!!

Hevingen sa for siden:

Da er vi i samme båt. Det er spennende å se hvor langt det kan gå. Jeg er enig i at jeg må nok også leve lavkarbo etter vektnedgangen. Men først må jeg komme ned i en mer helsevennlig vekt.

Stå på videre! Du vet jo at du kan!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.