< Tilbake til oversikten

Stella sjokoladen

#1

ayliah sa for siden:

ser og leser at det er noen her som anbefaler stella sjokoladen!Er det man kan få kjøpt den hen da??Bare helsekost eller??hvem er det som spiser denne..og når/hvor mye kan man spise av den??altså..hva inneholder den??

Hilsen meg som er nysgjerrig på ALT!!:D


#2

Iset sa for siden:

den er søtet med lakitol, som er et sukkeralkohol? iallefall er denne anbefalt på lik linje med maltitol (cavalier).

jeg har ikke sett at noen av grossistene våre har den (helsekost) men jeg kjøpte den på Maxi kjøpesenter (vet ikke om det kun er Sandnes som har den butikken, eller om det er en kjede).

uansett, sjokoladen er NYYYYDELIG.


#3

ayliah sa for siden:

Joda..vi har maxi her i Drammen også:D Sjelden jeg er der...men nå har jeg en god grunn til å dra dit å se om den har den sjokoladen ja;O)Apropo..er det slik at at man igrunnen godt kan ta en hel sjokolade ..(ser jo psilocybe)spsier en 100 g om dagen iallefall:D eller hva psilocybe??)hehe...
eller kun et par ruter eller rader eller hva det er??:p noe innvirkning på blodsukkeret?


#4

Iset sa for siden:

det varierer fra person til person. prøv med 3-4 ruter en dag, og mål ketosen på kvelden. det er iallefall det tipset jeg har fått:)


#5

cathrine sa for siden:

Egentlig skal vi vel ikke spise sjokolade under de første 14 dagene....:)
Men etter det da kan man jo unne seg litt!

cathrine


#6

ayliah sa for siden:

Det var bare et spørsmål jeg lurte på..så jeg har noe godt å se frem til;O)
Jeg har ikke spist noen som helst sjokolade..men det skal bli godt å ta seg litt"godteri"når disse 14 dagene er over:D
Men dem var utsolgt for stella på maxi her..trolig mange atkinsere på gang??hihi

Noen andre butikker som har Stella??Noen som vet??Hvor kjøper du dine Stella psilocybe??:p


#7

psilocybe sa for siden:

Har en Spar-butikk i nærheten av jobb som selger dem. Har ikke sett dem så mange andre steder, men jeg regner med Kinsarvik fruktsalg (for de som bor i Bergen) også har dem. De har temmelig mye lavkarbo-greier, blandt annet noen helt nydelige karamell-drops. :)


#8

ayliah sa for siden:

Hm..har da sparbutikker vi også.så jeg får snoke meg litt frem etterhvert;O)Heldig du er da...mm..karamelldropser hørtes supert ut:D kjekt med en slik butikk med lavkarboutvalg..lurer på om det er noe slikt i Drammen??:p


#9

deeluxe sa for siden:

Her i oslo er det en butikk på glassmagasinet som selger vannvitting mye forskjellige cavalier sjokolader, var innom der idag og det var ca 15 forskjellige å velge mellom. nam nam


#10

Iset sa for siden:

vi og har mange (Life helsekost), og jeg får 20 % rabatt på dem, + at dersom noen er knukket/ødelagt så får jeg dem gratis hihi.

er så spennende å se gjennom bestillingskatalogene og bestille masse rart til meg selv. lommeboka mi, derimot, liker det ikke :p


#11

ayliah sa for siden:

Jeg var innom Life helsekost(kommer sikkert til å sponse dere masse Iset..hihi:D )
Og der hadde de maange supre cavalier sjokolader!Prøvd å få tak i Stella også...men det er jo INGEN som har..eller har hørt om dem:Riktognok var jeg på Ica og Maxi...ingen av de hadde..noen andre som har kjøpt det i en annen butikk??
Men uansett..er ikke Stella og Cavalier basert begge på maltitol?Er det noen forskjell på de..en av dem "sunnere "enn den andre??:confused:


#12

Iset sa for siden:

nei Stella er søtet med lakitol. begge deler er like bra. men jeg hadde heller ikke hørt om den før en her inne anbefalte den, og jeg så den på Maxi.
tror ikke noen av våre grossister har den, så da kan vi ikke bestille den heller.


#13

psilocybe sa for siden:

Oj, der ramlet jammen Cavalier-boksen på gulvet, gitt. Ops, der trampet jeg visst på dem. Akk o ve. :)


#14

Iset sa for siden:

åårh der røpte du meg, hyysj ike si noe til sjefen :p


#15

deeluxe sa for siden:

Nå skal jeg komme å ødelegge moroa her. Hvis dere leser litt lenger ned på innholds betegnelsen ser dere at det står søtstoff E950 (acesulfam K) og E951 (ASPARTAM). FY FY


#16

Iset sa for siden:

nja, men jeg vet iallefall at både jeg og psilocybe kan innta aspartam til øra detter av :p


#17

ayliah sa for siden:

er det aspartam og acesulfam i cavalier også??:confused: hm..jaja..gidt jeg ikke drikker
lightbrus av noen som helst slag..for da kan jeg spise litt cavalier istedet..hehehe:D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.