Hei.
Jeg er helt fersk her og har blitt til at jeg har egenkomponert litt i en uke nå . Jeg prøver å ligge på karbo mellom 5 og 10 gr om dagen . Jeg har gått ned 2,6 kg første uke og er fornøyd selv om sikkert det meste er vann . Dem 2 siste dagen har jeg mistet matlysten helt og det er vel et luxusproblem for et tidligere matvrak :cool: men ødlegger dette helt for vektnedgang når jeg spiser for lite ? Passer på at det lille jeg får ned er fett men er alikevell redd det blir i minste laget .
I går spiste jeg et hardkokt egg med majones på dagen og kvelde 2 pølser stekt i meierismør .
I dag har jeg spist ca 200 gr kabaret med majones og 2 taffelost kjeks .
Noen som kan svare meg på om dette vil bli vektstopper er jeg takknemmelig :)
En ting er å spise lite, en annen ting er å nesten ikke spise noenting. Du bør absolutt prøve å få i deg mer mat. Ikke bare for vektnedgang, men du skal tross alt ha i deg noe næringsstoffer også.
Takk for kjappe svar .. Da satser jeg på at lysten kommer tilbake snart utrolig vanskelig det er å spise når man absolutt ikke har lyst på noe ...frister ikke engang med karbomat men det er jo ihvertfall bra :)
Prøv å spis noe spennende du ikke har laget før, noe med mye smak/krydder etc!
Ta en titt på Gerds oppskrifter, så blir du kanskje litt sulten også! Nederst i første innlegg i journalen hennes finner du både oppskrifter og forslag til ukemenyer!:sikle:
Takk for tips og studerte mange sennende oppskrifter her i begynnelsen og masse snadder mat her inne bare ingenting som frister nå :eek: helt utrolig egentlig hehe jaja den kommer nok tilbake så det holder ettervært satser jeg på ;)
Husker jeg nesten følte en slags taps- følelse da matlysten forsvant akkurat da jeg hadde oppdaget at det faktisk var lov til å spise meierismør og fløte og feite oster!:eek:
Så hadde jeg egentlig ikke lyst på noe av det!:eek:
ja akurat sånn jeg føler det også !! Elsker jo smør og fett og fløte osv men det ble kansje for mye av det gode plutselig :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.