Dere som er over 40 (som meg) husker kanskje "Trim for eldre" på tv fra 70-tallet? Sitter her og ser på Kari J på GMN på TV2 og i dag har hun faktisk et treningsprogram som minner meg veldig om "Trim for eldre". Det ser ut som et program som tar litt også og alt man bruker er seg selv og en spisestuestol.
Jeg tror ikke det hadde vært så dumt om NRK hadde begynt med et sånt program igjen, et kvarter - 30 min om formiddagen på hverdagene f.eks. For jeg tror mange synes det blir kjedelig å trimme for seg selv og når det i tillegg er hardt å komme seg ut og ikke alle vil trene på helsestudio - men om det er en liten gruppe i studio så kan man få en følelse av litt fellesskap allikevel. :)
Ja, jeg husker bestemor og jeg pleide å trimme sammen med de med vår spisestuestol. :lol: Det var ikke så nøye hva de hadde på seg den gangen. :D
Husker det var et annet trimprogram som gikk i senere år, men husker ikke helt når eller hvilken kanal, men det var litt mer moderne enn Trim for eldre ja...
Det hadde jeg jo helt glemt! Denne videoen er jo helt fantastisk, klippene er ikke originale, men instruktøren er den samme som ledet programmet gjennom søtti og åttitallet, og klærne er jo også genuine!
Hehe.....husker trim for eldre godt. Tenker faktisk litt på det når jeg trimmer foran tv'en med min trim dvd....gir litt fellesskap, og er litt vanskelig å komme seg på trim når vi har en bil og ikke har noe kollektiv som er mulig å benytte. Så vi har trimrom med spinningsykkel og vektbenk og litt trim dvd'er. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.