Jeg skulle hatt i meg mer fett og cocosa er jo sunt og godt fett. Men jeg har prøvd å ta cdet med skje i noen dager og jeg brekker meg nesten, så har jeg smelta det i mikroen, men da også ble det ekkelt.
Jeg drikker verken kaffe, te eller kakao, altså ikke varme drikker, Noen som har forslag til hva jeg kan blande det med om morgenen??
jeg bruker det jo i te jeg, så.. men ser du ikke drikker te... så da vet jeg ikke... men du kan jo lage sånne cocosa-sjokolader som lena beatrice har oppskrift på på hjemmesiden sin...
Er det den smaksnøytrale?? er ikke smaken, men konsistensen.. er liksom litt seigt.. vanskelig å forklare.. Lager meg en omelett hver dag, kan jeg blande cocosa i den?? Skulle begynne å lage meg shake, men har ikke kommet så langt enda, trengs litt planlegging ;)
Bør jeg da bruke den med grønn eller brun lapp?? Har den med grønn nå.. :D
Burde vel kjøpe den brune for å blande i mat som skal stekes da??
Var ikke mer tips enn smoothie på den siden ;) Får prøve å venne meg til å drikke noe varmt. Kan vel drikke lavkarbo kakao hver dag?? med fløte, vann, kakao og sukrin? Det er det jeg liker best av varme drikker.. Kan vel klare å venne meg til det :P
Hmm.. ja, kanksje jeg kan lage peanøtt cocosa kjeks med mandler, som jeg kan spise ett av hver dag ;) Har økologisk peanøttsmør med lite karbo i skapet ;)
Takk for tips ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.