Hei.
Bare lurte på en ting...
Går på ketolyse og lurte på om det var "lov" å spise helsekost sjokoladen cavalier i helgene. savner litt sjokolade i helgen egentlig. men vil jo ikke unne meg dette hvis dette ødelegger.
Klem fra happy! :)
Jeg ville vel ikke ha kalt den for "helsekost" sjokolade, for helsekost er det definitivt ikke!;)
Men den inneholder lite net karber og kan spises en sjelden gang med (ganske) god samvittighet!
Bare vær obs på at mange blir svært dårlige i magen med SMERTER og hyppige besøk til rommet med hjerte på døren.:eek:
I tillegg er det for noen en partystopper(hindrer vektnedgang) og den kan være med på å opprettholde søtsuget pga den svært søte smaken!
Kan være bedre å unne seg noen få biter 70/80% sjokolade i stede!
Atkins-bar som kos av og til går greit for min del. Og en halv eller max trekvart Cavalier-bar... spiser jeg mer enn det av Cavalieren kan jeg bytte ut stresslessen med doskåla resten av kvelden. Så den tar jeg bare en liten bit av når jeg virkelig har lyst på skikkelig sjokoladesmak.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.