tingelinge87 sa for siden:
Syntes jeg har lest en plass at en kan spise det brøde, ikke mye da.Men at det er bedre enn vanlig brød . Eller kutter dere ut alt brød ? Er nybegynner :P Mye å lære hehe:cool:
Syntes jeg har lest en plass at en kan spise det brøde, ikke mye da.Men at det er bedre enn vanlig brød . Eller kutter dere ut alt brød ? Er nybegynner :P Mye å lære hehe:cool:
TrillTrall sa for siden:
Du er på ketolyse ser jeg og da er nok vanlig brød ikke tillatt nei. :nei: Bak lavkarbobrød istedet du. :ja:
Tusen takk for svar :D
Thea1980 sa for siden:
Jeg følger ikke en bestemt filosofi, men er stort sett i ketose. Jeg bruker av og til litt (type 1-2 skiver) dansk rugbrød ifbm. lange skiturer (ca. 3-5 timer). Er fortsatt i ketose etter å ha spist det. Vet ikke om det er den fysiske aktiviteten eller det at det totale inntaket av karbohydrater holder seg under et visst nivå som gjør at jeg fortsatt er i ketose. Jeg teller ikke karbohydrater, så har ikke kontroll på totalinntaket av karbohydrater.
nellie sa for siden:
Når du trener med over middels intensitet så brenner du karbohydratene:) Derfor er man i ketose selvom man kanskje spiser endel karbohydrater, i kombinasjon med trening.
Tusen takk for svar :D;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.