Sunnisol sa for siden:
Hei!
Hvor mye kan man spise av denne? Hiver lett nedpå 3 stk i løpet av en dag/kveld. Er det for mye? Følger ketolyse.
Takk for svar!
Sunnisol sa for siden:
Hei!
Hvor mye kan man spise av denne? Hiver lett nedpå 3 stk i løpet av en dag/kveld. Er det for mye? Følger ketolyse.
Takk for svar!
senorita sa for siden:
3 stk hørtes litt mye ut om dagen ja.. ville helt klart kuttet ned til bittelitt i uka.. :)
Sunnisol sa for siden:
Men har det noe å si så lenge jeg totalt ligger under 15 kh om dagen? Ikke at jeg har planer om å spise 3 for dag, men om jeg spiser 2-3 stk en lørdagskveld?
Cherry sa for siden:
Tja, vektnedgangen kan stoppe opp. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan du kan spise TRE cavaliersjokkiser uten å renne på dass i tre dager etterpå.
Det handler litt om det mentale også. Prøv med EN og se hvordan det går psykisk :)
Bæret sa for siden:
Da hadde jeg dretet på leggen, bokstavelig talt... :lol:
-og fått magesmerter.
Hvor lenge har du drevet på da? Gått ned mye i vekt?
Jeg ville prøvd å kutte drastisk i den sjokoladen. :)
Photobscura sa for siden:
Det har vel kanskje litt å si hvilken du spiser. Den eneste jeg ser om dagen er de kubbene, og de veier vel typ 15-20 gram.
Yonah sa for siden:
Du har ikke spist 2-3 100g grams plater? For i såfall er du næmest unik som ikke får diarè og magesmerter av så mye...
2-3 av de med 3 fylte biter er også mye, de er veldig gode! Men jeg får vondt i magen om jeg spiser 3 av de også. Men gode er de og de smaker ikke mere kunstig enn smil el.l.
Men jeg ville ikke spist dette flere ganger i uka og fortventet vekttap.
Furine sa for siden:
Poenget er vel litt å få karbohydrata sine frå til dømes grønsaker, for å få mineral og vitaminar etc.. Og så heller ta ein sjokolade i ny og ne - ikkje kvar dag. Etter mi erfaring så forsvinn søtsuget om du let vere å ete ting som er søta (ja kunstig søtning også).
Sunnisol sa for siden:
Neida, ikke 100 g, bare de små barene. Jeg har forresten aldri spist mer enn to stk. Ble litt overivrig der:rolleyes: Har spist to ila en kveld, ingen andre bivirkninger enn litt gass:eek:
Har gått halvannen uke på ketolyse nå og gått ned nesten 3 kg:)
Sunnisol sa for siden:
Halvannen uke og ned nesten 3 kg. Veldig fornøyd med det:)
Sunnisol sa for siden:
Jeg er klar over det, og spiser salat og brokkoli osv hver dag. Jeg er nok av de heldige som kan spise en del karber og likevel være i ketose og gå ned i vekt:) Men for all del, jeg vet jeg bør kutte ut, ellerbi det miste begrense sjokkisen til en dag i uka. Bare så mye lettere sagt enn gjort:p
Furine sa for siden:
;) Veit korleis det er. Har funne ut det beste for min del er berre å kutte fullstendig ei stund, blir ein først kvitt søtsuget, så går det greit.
Sunnisol sa for siden:
Ja, jeg tror det hadde vært det beste for meg og. Hvor lang tid tok det fra du kuttet ut, til søtsuget forsvant?
Jeg har noen liggende i kjøleskapet, får ha et mål om å ikke kjøpe nye når de er borte;)
Furine sa for siden:
Eg åt siste rest av "juledillet" sist helg, altså første og andre januar. Kutta tvert på ALT feil mandag den 3. Veit ikkje heilt kor lang tid det tok eigentleg. Men har ikkje noko sug no.
Stine sa for siden:
Hvor får en kjøpt denne sjokoladen ?
Sunnisol sa for siden:
Meny, ultra og helsekostbutikker. Mulig flere steder også, som jeg ikke vet om:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.