< Tilbake til oversikten

Hjelp ... opp 1,8 kg i julen

Ttran sa for siden:

Hei dere !

Jeg har fulgt lavkarbo nå siden august 2010 (kun ved å lese her,uten å melde meg inn i forumet ,dere er sååå flinke alle sammen)) og hadde klart å gå ned 9,9 kg til jul... men nå er jeg på vei oppover...:confused: har spist "riktig" igjen denne første uke på nyåret... men vekten rikker seg ikke.

Noen som har noen gode tips,,,,,,

Charlott sa for siden:

Er nok bare å fortsette å spise riktig, drikke mye vann og vente til kroppen vil begynne å slippe igjen ;)
Om du vil ha mer hjelp kan du event legge ut hva du spiser for å få tips mtp forandringer i maten?

Gerd sa for siden:

Du har gått ned 9,9 kilo til jul.
Og spist riktig denne 1. uka på nyåret.

Hva med kostholdet i jula da? Spiste du annerledes da?
:)

Ttran sa for siden:

Ja, spiste det jeg hadde lyst på... skeiet sikkelig ut. Brød,sjokolade,desserter...sauser...etc. Men kan kun takke meg selv. Var flink å gå tur hver dag, men enda så kommer kiloene snikende.

Denne uke har jeg vært flink.
En dagsmeny ser slik ut:
Frokost:1.stk rugsprø med jarlsbergost kl.06.15
Lunch: salat, eggerøre og skinke/eller kylling til her på jobb kl.10.30
Middag: wok, eller suppe og en dag med 2 stk pølse og en lompe kl.17.00
Kvelds: ingen ting

senorita sa for siden:

Sikkert bare vann du har gått opp så det går vel like fort ned igjen da :) Klart du går opp om du skeier ut.... :)

Gerd sa for siden:

Ja det er nok utskeielsene som henger igjen. Kroppen blir stressa, og binder vann (en del) og så må den igjen snu når man legger om kostholdet enda en gang :ja:

Det slipper nok. Bare lev lavkarbo og la kroppen få hente seg inn igjen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.