maric sa for siden:
jeg er helt ny her, å har tenkt å prøve meg på lav karbo. men hvis jeg skla spise suppe f.eks kan jeg kjøpe pose tomat suppe..? (dumt spm kanskje) eller må jeg lage den selv?
maric sa for siden:
jeg er helt ny her, å har tenkt å prøve meg på lav karbo. men hvis jeg skla spise suppe f.eks kan jeg kjøpe pose tomat suppe..? (dumt spm kanskje) eller må jeg lage den selv?
langaard sa for siden:
Hei Maric:) Lag tomatsuppe fra bunnen av, mye bedre enn suppeposene, som inneholder en del sukker. Du finner oppskrift her inne:) Jeg lager store posjoner og fryser i passelige porsjoner.
senorita sa for siden:
Bør nok ikke spise posesuppe nei..
maric sa for siden:
okay:) takk for svar! da blir det hjemmelaget:)
Yonah sa for siden:
Lag sjøl, fres 1/2 løk( eller mindre etter smak), hel på en boks med hakkede tomater, fyll opp boksen med vann og ha i, 1 terning buljong( jeg synes hønsebuljong er best), kok i 10 minutter..Smak til med pepper og salt. Ha gjerne i en skvett fløte og evt kjør stavmikseren i suppa om du vil ha den helt glatt. Spis med kokte egg eller stekt bacon.
langaard sa for siden:
Og så fyller vi på med smørstekte kylingbiter f.eks:D
maric sa for siden:
takk for oppskrift:):) det var jo kjempe enkelt:)
vimsen85 sa for siden:
Mmmmmm. Tomatsuppe :sikle:
TrillTrall sa for siden:
Denne lager jeg:
pinkangel.blogg.no/1266662758_ziggys_tomatsuppe.html
Jevner den ikke jeg da. Lager gjerne en diger kjele og har over i små porsjonsbokser og setter i fryseren. Tiner på noen minutter i microen og er toppe å ha med jobb til lunsj om du har micro der. :) Spiser dem gjerne med solsikkebrød med smør på til og et par kokte egg. Mmmmm....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.