< Tilbake til oversikten

Grete Roede neste?

Evelyn sa for siden:

Hadde som plan å gå ned 10 kg til juli mnd,fordi jeg skal "feire"bryllup.Har fulgt ketolysekuren til punkt og prikke,og fortsetter det slik så er jeg kanskje 5 kg tyngre til juli enn da jeg startet i januar...Har prøvd det ene og det andre for å se om det har innvirkning på vekta.Forsiktig med salt,spise nok grønnsaker,nok fett,kutte ut fløte,rømme osv.osv......
Vurderer seriøst å hoppe på Roede kurs,da går jeg iallefall ned i kg,selv om jeg hater hele den filosofien...What to do??????:(

Georgine sa for siden:

Har du forsøkt å legge inn hva du spiser på diett.no for å se på fordelingen av fett, karbo og protein?

Post gjerne noen dagsmenyer her inne, med høyde og vekt så kan folk her se på det og gi noen råd.

ada-emilie sa for siden:

Nå som du vet fakta om karbohydraters fetende effekt er det å spise det igjen og sette ned forbrenningen ytterligere ved å velge lavkalori et dumt valg, syns jeg:) Har du lagt inn hva du spiser på diett.no? Kan mengden mat være litt for høy til at kroppen skal ta fra det lagrede? Kan du ikke finne riktig kalori-og nærings-inntak og fortsette med lavkarbo og heller øke aktivitetsnivået? Fakirdietten til Skaldemann, er det også noe du har forsøkt? Tror ikke noen overvektige ikke har gått ned med den om de har spist passe mengde.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.