< Tilbake til oversikten

Sett kryss i taket!

Deanna sa for siden:

I dag har jeg, for første gang i mitt liv, dratt rett fra jobb på trening uten å spise middag først. Det er den eneste gangen jeg noensinne har opplevd å ikke være totalt utsultet og med et blodsukker rundt -9 sånn i firetiden.

Jeg tror jeg kan leve med dette kostholdet.

Photobscura sa for siden:

Kryss i taket satt! Hurra, og velkommen!

senorita sa for siden:

Ja det er så deilig!! jeg har vært et matvrak hele livet, fikk liksom aldri nok mat. Kunne fint spise flere middager og være like sulten igjen etterpå.. Nå har jeg nesten ingen sultfølelse utover dagen om jeg spiser en skikkelig frokost. Veldig deilig, og så blir jeg fort mett :D

Bombus sa for siden:

Enig. Etter at jeg begynte med lavkarbo har jeg opplevd å kunne være på jobb til 21 om kvelden uten noe ekstra etter lunsj. Men det er ikke sånn hver dag, det må jeg innrømme.

Deanna sa for siden:

Det er ikke sånn hver dag til meg heller. Tror det kommer an på om jeg har fått i meg nok fett eller ikke. Har spist litt for magert og litt for lite i helga, og herregud så sulten jeg kan bli!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.