< Tilbake til oversikten

Ømme pupper på høykarbo

TrillTrall sa for siden:

I jula spiste jeg "vanlig" mat, dvs. til årstiden å være var det jo mye sjokolade, noe småkaker og en del vanlig brød og poteter. Og riskrem. Masse riskrem... Og oppdaget snart at puppene var usedvanlig ømme! (nei, jeg er ikke gravid!) Mot slutten av jula var det så ille at det var vondt å ta av seg bh'n om kvelden! Jeg begynte nesten å lurte på om noe kunne være galt....

Nå, etter 3-4 dager på lavkarbomat er puppene helt vanlige igjen, ikke ømme eller vonde. :lol: At sukker påvirker hormonene er jeg med andre ord ikke i tvil om gitt.... Det var skikkelig ubehagelig!

Andre som har opplevd noe slikt?

otika sa for siden:

Å herregud :eek: akkurat som jeg skulle skrevet det selv :) Hadde så vondt her noen dager atte fy, ta av BH var nesten verst og ligge på magen kunne jeg bare glemme...og jeg skeia totalt ut i KUN 2 dager,men nå etter 7-8 dager er dem helt normale.Bare så det er sagt så har jeg bare vondt/ømme pupper under svangerskap og jeg er steril nå...

phuuu godt å høre at jeg ikke er alene ,takk ;)

Kanutten sa for siden:

Jeg har ømme pupper mellom hver eggløsning og mens.. Puppene blir større da og sambo er fornøyd. :p

Kitt sa for siden:

Jeg også! Når det er vondt å ta av seg bhen om kvelden, vet jeg at mensen er rett rundt hjørnet!
Kanskje det har litt med karber å gjøre også? Er jo gjerne litt mer sulten/fysen de siste dagene før mens også!:confused:

vimsen85 sa for siden:

Jeg får veldig ømme bryster når jeg skal ha mensen, men har ikke merket det med karbohydrater. Men nå har jeg jo ikke hatt skikkelig utskeiing heller. Men interessant er det..

Idarull sa for siden:

Puppevondt er bare så irriterende! Kjennes nesten ut som de skal dette av vett. Får det når jeg skal ha mensen, men mindre nå enn på høykarbo da.

TrillTrall sa for siden:

Jeg pleier aldri å ha ømme pupper ellers, ikke da jeg var gravid heller, så det var fullstendig uventet og rart for meg. At disse hudlervene med fett og kjertelvev kan være så vonde! :o

Idarull sa for siden:

lol ja, det er merkelig hva som kan være vondt. Sitter her nå med et bittelitt papirkutt på lillefingeren og det svir som noe aldri har gjort før! Grr....

Kanutten sa for siden:

Papirkutt på finger er alltid vondt!!! Megavondt!! :lol: Jeg går heller til tannlegen FØR jeg får et papirkutt i fingern... :o

Carisma sa for siden:

Du har ikke inntatt mye soyaprodukter?

TrillTrall sa for siden:

Spiser ikke soya. :)

Idarull sa for siden:

HAHA... Da er det ille! Lol. Ja også har jeg jobba endel etter jeg fikk det, så det er endel rart inni der vil jeg tro... men men. Får stadig papirkutt i posten :)

Har faktisk blitt mer vant til tannlegen jeg. var dritnervøs før, men ikke nå :) null hull!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.