hope10 sa for siden:
Kan noen hjelpe meg full fart med hvilke vitaminer og mineraler osv jeg må kjøpe i tillegg til sticksene?
Jeg skal snart kjøre å hente på apoteket nå,men må jeg ha alt, eller skal jeg kun ha en boks ??
hope10 sa for siden:
Kan noen hjelpe meg full fart med hvilke vitaminer og mineraler osv jeg må kjøpe i tillegg til sticksene?
Jeg skal snart kjøre å hente på apoteket nå,men må jeg ha alt, eller skal jeg kun ha en boks ??
Fjasnissen sa for siden:
Hei.... hvis du vil følge kuren til punkt og prikke, og de har ketolysetablettene der, så kjøper du:
Magnesium, Krom+kalium+kalsium og selen+sink+vitaminer
Altså de tre boksene med tabletter.
hope10 sa for siden:
De hadde de ikke :/ er det et "must" for å få en vellykket kur?
senorita sa for siden:
Nja en bør nok ta dem men sikkert ikke krise om du kjøper annet merke eller venter til dem får inn, evt bestiller på nett.. :) Du vil nok gå ned i vekt uten, men du trenger jo vitaminene..
Helene M sa for siden:
Du bør nok ha de.
Jeg, og flere andre, ble helt surrete uten vitaminene. Kvalm, skjelven, kramper i leggene, svimmel.... Ja, riktig så uvel.
Kan være du ikke blir det, men det er noen veldig viktig vitaminer du går glipp av på denne kuren.
hope10 sa for siden:
Jeg er SKIKKELIG kvalm nå :S å har vært det helt siden jeg spiste middag idag :S
Så spørst om jeg ikke bare bør få fatt i de fortere enn svint ja,har hørt at en butikk selger de her, men det er rundt 2 timers kjøring, så får vente til etter jobb på fredag.
Carisma sa for siden:
Du finner forhandler oversikt på ketolyse.no
Kitt sa for siden:
Da kan du vel like gjerne bestille dem på ketolyse.no Det tok ikke mange dagene før de kom i posten, altså!:)
Dersom du blir veldig kvalm, kan det være du må minke litt på fett for så å øke inntaket litt saktere. Mange sarte mager er ikke vant til så mye fett og trenger litt tilvenning.
Ellers er hodepine, kvalme og uvelfølelse tegn på ketose og går over etter hvert. Husk å drikke nok vann!
hope10 sa for siden:
Tusen takk for tipset :) har vært inne å sett nå, å det er ingen nærmere enn den jeg tenkte på over,men det er faktisk 2 til etter den, så det var greit å vite, da de ikke hadde mange av hver i den butikken, så er de tomme, så får jeg kjøre til neste :)
ada-emilie sa for siden:
Jeg bruker spektro mutivitamin-mineral som inneholder det meste. I tillegg tar jeg ekstra magnesium om kvelden. Og siden det er vinter tar jeg ekstra d-vitami. E-vitamin tar jeg også fordi det får jeg lite av gjennom maten jeg spiser.De tre siste kjøper jeg på ebay billig. A vitamin får jeg gjennom Clorellakapsler.
LiMe sa for siden:
Jeg har ikke brukt ketolysetablettene. Tar omega 3, Vitamineral og 600mg magnesium daglig. Det går fint! Men spiser mye grønnsaker ("lovlige") og broccoli.
hope10 sa for siden:
Tusen takk for svar, jeg spiser også grønnsaker innforbi de karbene jeg har til dagen, men har nå gått til innkjøp av noen som viser hvilke dager de skal tas, den ene tabletten, den gule, er med tran, å den mørke, er alle vitaminene jeg skal ha, også inkludert magnesium, håper de er greie :)
Jeg likte ihvertfall den,å tenkte nå å kjøpe den samme til resten av familien, de vil også ha hver sin :)
Eucalyptus sa for siden:
Jeg har ikke kjøpt vitaminene til kuren, men tar multivitaminer, eye-q, magnesium og Q10. Dette er noe som er kjøpt på helsekosten. Passer på å få i meg en fin mengde grønnsaker. Drikker nok og spiser ca 4 ganger om dagen. Har gått på lavkarbo i en uke i morgen. Kjøpte stixen i dag, fordi jeg var nysgjerrig på om jeg gjorde det riktig. Og ble skikkelig glad da jeg fikk en flott lillafarge på stixen- hehe. Men vil tro det er lurt å få i seg noen vitaminer. Kvalme, hodepine og trøtthet kan oppstå selv om man tar vitaminer. Men det så jeg de andre hadde nevnt tidliger her:)
Lykke til da!!!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.