Kan man drikke dette. Jeg er utrolig glad i funlight appelsin. Og hvis det går så er det jo kjempe lett å få i seg nok vann. Vet at det ikke er karbohydrater i det, men er det kunstig søtning som forandrer seg til karbohydrater?
beste er å droppe kunstig søtning, for det kan gi sug etter søtt men.. Det går an å drikke :) Det har ikke stoppet meg. Jeg har gått ned 20 kg snart på 3 mnd, og jeg har drukket det. Men om det er sunt, er jo en annen sak. Aspartam og sånt er vel ikke så bra.. Men det har ikke stoppa vektnedgangen min i alle fall!
Funlight er eneste måten jeg får i meg nok vann i hvertfall.
Dagen min starter med en halv liter funlight jordbærsmak.
Får dosen min av frukt "smaken" den veien.
Er veldig glad i frukt så det er jo ett savn.
Det er veldig inviduelt hvordan man reagerer på søtningstoff.
Jeg blir ikke mer sugen på søtt av det, men det holder meg på matten og unna annet søtt som er fy fy.
Pepsi Maxen er jeg overhodet ikke villig til å kvitte meg med, den holder meg unna alt mulig annet skvip av godterier.
Den fyller dosen min med søtt i hverdagen.
Søtningstoff har heller ikke hindret meg i å gå ned.
De er gode! Særlig appelsinteen, men den er det nesten håpløst å finne her uten i de større eskene med mange smaker i. Bringebærteen smaker for mye varm saft for min del, men jeg skal sannelig stikke innom helsekosten i neste uke når lønna kommer... :p
Allikevel - jeg kommer alltid tilbake til den vanlige lysegule Earl Grey'en og også ofte til Eple, kanel og rosin, husker ikke produsent, men den selges overalt. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.