< Tilbake til oversikten

Ny bok fra Sofie Hexenberg

Bombus sa for siden:

Flott! Den må prøves. Ser thaisuppe er nevnt. Det har jeg tenkt på i flere dager at det må jeg lage. Kjempegodt. Trenger strengt tatt ikke noen lavkarbooppskriftsbok for det, da. Men det er sikkert mye annet godt som kan piffe opp en meny som jeg sant å si er litt lei av for tida.

Titti sa for siden:

Ja, og så er det en fire ukers
meny der:)

Rin sa for siden:

Jeg kjøpte inn denne boka i dag. :) Den er veldig fin! Kjempegodt valg for lavkarbo-nybegynnere, med innføring/forklaring av kostholdet i begynnelsen, ukesmenyer, og fine varierte oppskrifter med gode bilder. Tror dette må være den fineste av lavkarbo-kokebøkene jeg har sett, så langt.

marjusen sa for siden:

Men tror dere det er noe der som ikke er her? Jeg tviler;)

Rin sa for siden:

Det er nok lettere for en usikker nybegynner å lese en organisert bok fra begynnelse til slutt, enn å snuble rundt på et forum og skille nyttige tråder fra de unyttige. :) Nye oppskrifter er jo også hyggelige greier.

marjusen sa for siden:

Mulig hvis du er 50 og utrygg på data. (/ironi) ;)

Men ser den ja, selv om det er veeldig enkelt å søke her også. Dessuten er det laget ett worddokument her, med flere hundre oppskrifter som er sortert på middag, frokost osv osv. Den kan da printes ut og brukes som kokebok;)

Titti sa for siden:

Tror nok man finner det meste her ja, men jeg er så glad i kokebøker, hater utskrifter som jeg aldri finner når jeg trenger de. Synes det er supert at det endelig har kommet en slik lavkarbobok, har savnet denne typen bøker. :ja:

Licota sa for siden:

Det worddokumentet har ikke jeg sett, og jeg har vært medlem i over ett år...

marjusen sa for siden:

Hehe, neinei, men her er det jaffal:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19503

Er også laget en pdf versjon litt lengre ut i tråden om du ikke kan vise wordfiler;)

Timiane sa for siden:

Jeg lånte den gamle boken hennes idag, sålangt veldig bra. Satte meg på venteliste på kokeboken- 5 måneder å vente.:(
Er godt igang så ingen krise akkurat. Finner det jeg trenger her inne:D

timich sa for siden:

Jeg har mange kokebøker, og jeg elsker å surfe rundt på forum etter nye oppskrifter - men nå har jeg nettopp fått denne boka og det er jeg veldig glad for. Kjempefin kokebok med enkle oppskrifter, inspirerende bilder og mange tips å ta med seg enten man er nybegynner på lchf eller har holdt på en stund. Anbefaler den virkelig:)

Titti sa for siden:

Enig :D

otika sa for siden:

Var på biblioteket i dag og de hadde ingen av hennes bøker,men karen var snill og kjøpte dem inn så da får jeg snart låne denne :D gleder meg

alexsandra sa for siden:

jeg har bestil den og sitter og venter i spenning:D

AKR sa for siden:

Helt enig! Liker den kjempegodt, mange gode oppskrifter :D

Idamor sa for siden:

Da har jeg akkurat bestilt denne boka. Har den andre boka, og må jo ha en komplett samling :-)

Titti sa for siden:

:ja: Herlig med fristende kokebøker i hylla. :D

swimzy sa for siden:

Denne boka er bestilt :D

smili sa for siden:

Jeg har bestillt boka. Gleder meg til jeg får den.

smilefjes:) sa for siden:

Kjempebra kokebok... fikk den før helga og den er virkelig full av lekre oppskrifter. Masse som skal prøves..

Saftig sa for siden:

Super bok. Thai kyllingsuppen var deeeilig :)
flere oppskrifter skal prøves

Titti sa for siden:

:spent:

Timiane sa for siden:

Var på biblioteket idag og tittet i boka. Mye nytt og fristende mat. Blir vel til at jeg kjøper den.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.