Vil bare tipse om en app som jeg har lastet ned til iPhonen min, heter MyNetDiary og har også en nettside som synker med telefonen. Jeg bruker til å logge hva jeg spiser, det fine er at jeg selv kan bestemme hvor mange karber og hvor mye fett jeg skal ha iløpet av en dag, og da kan jeg se hele tiden hvordan jeg ligger ann.
Noen andre som har gode app tips?
Har foresten også matprat.no- og der har jeg lagt som favoritter de rettene som er lovlige.
og forresten: du kan legge inn matvarer selv i denne appen - det samme med hele måltider, jf det du skriver om matprat.no. Bruker den også til registrering av treningsaktivitet. Jeg bruker av og til en app som heter RunKeeper når jeg trener. Den kan koples opp mot GPS. Ellers har jeg en app som heter epicurious som bl.a har en samling lavkarbo-oppskrifter.
Bruker også RunKeeper, og en app som heter TargetWeight hvor jeg kan legge inn vekt og den gir meg grafer og statistikk og sånne ting. :geek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.