< Tilbake til oversikten

Yes! jeg klarte det!

CocoNut sa for siden:

Jeg kom meg igjennom jula!!!!!! Og jeg kom meg igjennom med glans!! Jeg har bakt sammen med barna, pyntet pepperkakehus med masse godteri, hatt krukker med kakemenn, pepperkaker og julegodt ståendes fremme i 3 uker nå. Men ikke sprukket en eneste gang.

Jeg spiste kun riskrem på julaften (og vant til og med mandelen, har ennå marsipangrisen i skapet) ellers har alt vært lavkarbomat så godt det har latt seg gjøre. Har ikke telt karboinnholdet i maten i jula, men holdt meg langt vekk fra det som er fyfymat. Kun laget julegodt på lavkarbo oppskrifter. Jeg har luktet på godteri:p, sett lenge på kaker og julegodt, men har faktisk klart og holde fingrene vekk. Jeg har klart noe jeg ikke har klart før i hele mitt liv, nemlig og ikke gi etter for min største fristelse....sukker!! Jeg har ikke vært på vekten, jeg har tatt fri for den i hele julefeiringen, men tenker meg tilbake på den på tirsdag, men jeg vet med sikkerhet at jeg ikke kan ha lagt på meg et gram, håper helst den andre veien, selv om jeg har spist mer mat enn jeg pleier til vanlig.

Jeg må si meg mektig stolt av meg selv, og føler at jeg nå kan ta fatt på et nytt år med ny optimisme, kanskje blir jeg med på bikinisesongen til sommeren?! Dette var ihvertfall min største test og jeg klarte det. Ikke har det vært så veldig vanskelig heller, selv om jeg skal være ærlig og si at jeg ble fristet av og til. Følte ikke at jeg har måtte gitt avkall på noe, har vel egentlig fått mer tilbake ved at jeg har vist for megselv at jeg kan klare dette, og at jeg ikke har ekstra kg(utenom de jeg allerede har) som må av.

Nå kan jeg se fremover:D:D:D

Vasp sa for siden:

Så flink du er!! Vær stolt av deg sjøl!

Charlott sa for siden:

Bølgen! :D En fantastisk deilig følelse vil jeg tro :D

Dyktig!

sistegang sa for siden:

Gratulerer, skulle ønske at jeg var like flink.

Orkidee1 sa for siden:

Flinka!!! :D
Er meget imponert over hvor standhaftig du er.
Lykke til videre i det nye året.
Nyttårsklem

Rosekinn sa for siden:

bøyer meg i støvet - som det er mye av her nå! gratulerer! SÅ flink du er! Tar det med meg og blir motivert! Du har virkelig stått på - vær stolt av deg selv:)

Håper 2011 blir et fantastisk år for deg - å bikinien :)

ada-emilie sa for siden:

Flott. Jula er jo den tøffeste testen sikkert. Klarte du den klarer du alle andre.

bonpia sa for siden:

:heia:

jeg må si du er kjempeflink. I år 2009 begynte jeg på lavkaro, gikk ned 25 kg på 5 mnd, og sprakk totalt i jula. Og klarte aldri å hente meg inn igjen, og i løpe av 2010 har jeg lagt på meg disse 25 kg igjen. Jeg syns jula er beintøff. I dag begynner jeg på nytt, og nå er jeg innom sidene her og henter masse inspirasjon. Du gav meg virkelig det!

Masse lykke til, dette klarer du!:)

CocoNut sa for siden:

hihi tusen takk for det......har aldri gått med bikini før, men det må jo være en første gang for alt hihi

CocoNut sa for siden:

Oi, tusen takk :klem:Masse lykke til til deg og, dette klarer du, nå er det ihvertfall lenge til neste jul hihi, så mye kan skje på dette året her.

CocoNut sa for siden:

Tusen takk allesammen :klem:

blucher sa for siden:

Utrolig god 'julejobb' det der, altså! imponert

paramore sa for siden:

Så flink du er, gratulerer!:)

mamz sa for siden:

Du har vært kjempeflink:) masse lykke til videre :) :)

Venus Willendorf sa for siden:

Hva er planen for den marsipangrisen, siden du fremdeles har den i skapet? ^^

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.