Jeg er jo i gang med kuren igjen etter jul. Søtsuget er et stort og ekkelt monster:( Men jeg har vært flink siden mandagen.
I dag kom han hjem med riskrem og rødsaus som han ville vi skal ha som dessert i morgen.......:confused: Han har nemlig hatt omgangssyken og fråtset i loff og farris/eplejuice den siste uken. Da er det ikke så farlig om han koser seg en dag til liksom. Dessuten raser han ned i vekt og er snart i mål, selv om han ikke har vært på kuren på nesten to uker.
Jeg kommer aldri i verden til å motstå dessert i morgen. Jeg får bare prøve å begrense meg.
hehehehe, slik jeg har det..
Gubben og ungene spiser ikke det samme som meg..
Men jeg har klart å holde meg unntatt den planlagte utskeielsen på julaften og 1 og 2 dag med riskrem og et par drinker 2 dag.
Straffet seg, men it was WORTH it..lol
Men jeg skal uansett unne meg et par glass Martini Asti. Aner ikke hvor mye det ødelegger, men dette året er det første på tre år at jeg ikke har vært gravid. Ikke fylla, men to glass Martini Asti for å ønske 2011 velkommen:D
Unnskyldinger, unnskyldninger og unnskyldninger:cool:
Og lykke til med og finne frem krefter til og motstå fristelsene. :)
Husker min eks kom hjem DAGLIG med banansjokolade når jeg var sykemeldt i MÅNEDER uten og kunne bevege meg noen ting for og bli kvitt sukkeret etterpå. "Fordi jeg fortjente det og det var synd på meg når jeg var syk." Enda jeg ba han hver gang om og være så snill og ikke gjøre det for jeg klarer ikke og la de være. Tusen takk for det, og tusen takk for alle kiloene jeg la på meg... Ja, det var min skyld at jeg spiste det, men det ER ikke lett når det ligger der rett foran trynet! :mad: Men stå i mot!!!!!!!!
Om du fikser cottage cheese kan du ta noen skjeer med riskrem og røre inn tilsvarende med CC og event bruke syltetøy uten tilsatt sukker i stedet for rød saus.
Det smaker som riskrem men man sparer litt sukker/karber :D
Det funker i allefall for meg :D
hihi Ellers i året kan jeg ta en sånn riskrem til nød om lysten blir stor, men i jula og i nyttårshelga er det ekte vare her i huset. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.