Hei, jeg er ei jente på 1,61 høyde og veier 65, jeg vil gå ned i vekt, og har prøvd å gå ned før, gikk ned 7 kilo i 2 måneder, med 200 push-ups morgen og 200 på kvelden før jeg la meg,men fikk de kiloane igjen etter 3 måneder, men nå er det litt umulig og ned i vekt :S har så store problemer med det :( kan jeg gå ned i vekt med Zumba i 2 måneder ?? hvor mye må jeg trene hverdag ?
Det går sikkert an, men om du så slutter med treningen og fortsetter å spise som du gjorde før så kommer jo kiloene tilbake.. Du må gjøre noen varige endringer i kosten + mosjonere jevnlig for å holde en lavere vekt enn det du ligger på "til vanlig".
Vi er så forskjellige ja, jeg er 1,67 og spebygd. Veier nå 71,5, vekta viser fettprosent på 38!! (Uten at BMI er skremmende høy) Det vil si at jeg har ca 27 kilo fett på kroppen. Regner med at jeg bør ta av meg ca. 10 kg fett og vekta vil da havne rundt 60 kilo og fettprosent på ca 30 som jeg tror er normalt (?) for en godt voksen dame som meg.
Ja, skal melde meg inn på treningingsstudio igjen denne uken og unngå å bli sponsor igjen :rolleyes:
Når det gjelder det opprinnelige spørsmål til Siisi, slutter jeg meg til TrillTrall. 2 måneds krafttak har ikke noe effekt i lengden, jevnlig aktivitet og fornuftig kosthold er tingen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.