< Tilbake til oversikten

Uff og ufffffffff

lisamo sa for siden:

er det flere enn meg som har lagt på seg i julen? det har vertfall jeg gjort å det er langtfra bra! har lagt på meg 10 kg av å være lei av mat men også mye bursdag og ikke minst jul. men jeg lurer også på om det er lette kiloer eller ikke? tok meg bare noen få uker så vips så har jeg gått opp, er det mye vann og mye avfallstoffer som ikke ligger igjen og tyngder?

de 10 kg jeg har lagt på meg er å GRINE av, jeg er deprimert men også veldig motivert i å ta de av igjen å mere!! veldig hardt å tenke på at jeg har brukt så lang tid på å ta de av så kommer de såååå fort på?? :O er i sjokk

ninasov sa for siden:

10 kg??? det hørtes da voldsomt ut... jeg har lagt på meg 1,1 kg, og jeg har spist vanlig mat... altså masse karbohydrater osv... masse snop også... kanskje du skulle sjekket hos legen hva som gjør at du har lagt på deg så fort?

langaard sa for siden:

Er sikkert mye vann dette:klem:

Señora sa for siden:

Hvor lang tid har du brukt på å legge på 10 kg? Det høres mye ut om det er desember som har vært utfordringen.

Uansett, gjort er gjort og spist er spist, her er det bare å stramme livreima og finne stålviljen og motivasjonen, så raser nok kiloene av igjen.

Juballong sa for siden:

Kom igjen lisamo , du og jeg.......bare å brette opp ermene.
Jeg har gått opp 10 kg på 3-4 mnd, men de skal av igjen. Jeg vet jo hva jeg gjør feil ....godteri og brus !!!!
:eek::) er du med ??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.