Jeg har tenkt å kjøpe meg en Innersvingen rockering, men så har jeg sett på Intersport at de har en Casall rockering til billigere pris. Hva er egentlig forskjellen på disse to rockeringene? Kan jeg kjøpe Casall rockering, og uansett få like bra trening eller? :)
jeg har den innersvingen.. fin den.. Ser at de kulene på innsiden er tettere på den enn på casall.. Men du får sikkert bra trening av casall også, sikkert ikke sånn merkbar forskjell på dem.. Men jeg vet jo ikke, har kun testet den innersvingen..
Når det gjelder rockeringer er det - for min del i alle fall - sånn at jo tyngre de er jo lettere er de å rocke med. :) Min er på 1,7 kg tror jeg og den er ingen sak, kan stå i det uendelige uten at den detter ned. Ungene sin er 750 g (?) og den sliter jeg veldig med... Vi har disse med mange farger på.
Ja det ble ikke mye rocking den neste uken, så... Start forsiktig, det skader kun deg selv om du begynner altfor hardt første gangen.. Det er bedre med litt og litt, ja :p
Var rimelig øm rundt hele magen etter det der, men det gikk over og nå blir jeg ikke blå samme hvor lenge jeg holder på, heldigvis :)
Er det vanskelig å begynne med? Har prøvd stemoren min sin, men jeg fikk den ikke til å gå rundt. Samtidig hadde jeg tilskuere da, så jeg tok den ikke "helt" ut.. Er flere år siden jeg har prøvd ordentlig med rockering.. :P
jeg har aldri klart å bruke rockering før.. Ikke før jeg fikk denne.. OG jeg er skikkelig kløne når det gjelder sånt, og jeg trener ingenting.. Men min er den største og tyngste, og når jeg klarer det.. DA må andre klare det :D De små lette vanlige klarer ikke jeg en halv runde av engang :P
Aner ikke.. Jeg er så godt polstra at... :p Men det gjør vondt altså.. De er jo bulkete innvendig, og ikke gode å bruke.. Men indre skader? Aldri lest om det i alle fall.. Skal jo lite til før noen blir blå, og det er jo i huden og ikke langt inn man blør?
Jeg har ialle fall ikke indre skader av min, jeg har vært på ct, røntgen, ultralyd og MR og ingen som sa noe om noen skader der..
Har kjøpt meg en Casall rockering. Ser her at man må forsiktig i begynnelsen, kun noen minutter.
Kan man gjøre det flere ganger om dagen? Tenker med noen timers mellonrom.
Jeg fikk meg en Casall 1,2 kg til jul. Første gang med ringen var det 40 minutter, glemte at jeg hørte på musikk, for jeg konsentrerte meg om ringen. Dagen etter var det 60 minutter. Du må nok pine deg litt i starten om du vil ha en pangstart.
Tro meg, når du først har trent så lenge på en dag klarer du ikke flere ganger samme dag.
Jeg vet det er 10-20 min max, men jeg har så mye fritid og ringen min veier så lite at jeg vil nok få resultater av litt hardere trening.
Prøvde rockering i dag, var litt dårlig plass men fikk den opp og greide å holde den der litt. merker jeg har vondt på hoftebeinet. Det føltes som bra trening også! har en fra intersport på 1,5 kilo.
Jo lettere ringen er jo vanskeligere er det. De der lette lekeringene fra lekebutikken har jeg ikke sjangs på, men den på 1,7 kg satt som et skudd fra første gang! :) Det har nok med teknikk å gjøre også, du skal ikke svinge hoftene i en sirkel, men stå med det ene benet litt foran det andre og vugge hoftene forover og bakover litt forsiktig.
Så gøy å høre at dere får trening av den, da får sikkert jeg også det :D
Jeg landet på en Innersvingen rockering, så nå snart skal jeg bestille en. Gleder meg litt :p
Eg hadde aldri fått til å rocke med rockering før.
Men eg klarte det med Innersvingen, til slutt.
Eg bestemte meg for at eg skulle prøve i nokre minutt kvar dag til eg fekk det til. Og det tok nokre veker, men nå går det så det suser:D
Tror nok jeg må bestille en. :) Så de hadde på flust.no, der har jeg jo trumfpoeng! Da blir den liksom billigere.
De hadde også armringer jeg tenkte å prøve, kanskje en kan snurre på overarmen og motvirke grevinneheng? :D
Er disse rockeringene greie å bruke etter en fødsel mon tro?
Tenker på hoftene jeg da , å at de er litt lealause enda.
Er 3mnd siden jeg fødte og har ca 15kg og endel "henge/lausflesk" som skal bort:o
jeg har innersvingen 1,7 kg... jeg har aldri klart å rocke før, men går greit med innersvingen. jeg har derimot aldri fått blåmerker av den. trodde det var pga jeg er så godt polstret jeg, men ser jo andre polstrete damer som får blåmerker, så...
Jeg får ikke til å rocke på noensomhelst plasse/måte....noen tips?? har "ting som skal vekk" både rundt midje, rumpe og lår, men sikkert enklest )rockeringmessig..) å begynne ved midjen?
Jeg sliter veldig med muskelspenninger.Kan det være en løsning og bruke rockering for og få løst opp litt tro?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.