< Tilbake til oversikten

Noen bloggere som vil bli med ..?

Nutta sa for siden:

Jeg har et nyttårs-prosjekt, og det går utpå å gjøre fine ting for seg selv hver eneste dag i 2011. Ikke noe uoverkommelig altså.. det kan rett og slett være en lang gåtur, drikke te av et fint krus, gå på kafe med noen fine folk, ta ansiktsmaske, kjøpe noe fint til seg selv, lage et koselig måltid osv. I tilleg til det, så har jeg en plan om å prøve å spise lavkarbo (så langt det lar seg gjøre) hver eneste dag i 2011... og så skal jeg lage et lite blogginlegg hver dag om hva jg har gjort for å få det lttt bedre med meg selv :D

Noen som har lyst å joine? det hadde vært litt morsomt om flere kunne følge hverandre i en lavkarbo-hverdag :) og ikke minst støtte og backe hverandre når det går litt trått :o

ftdmia sa for siden:

Å, det var en søt idè! :) Det siste halve året har jeg brukt mye tid på å være sur og sliten, og har ikke evnet å glede meg over små ting. Kanskje det hjelper litt å fokusere på små, positive ting?

Jeg har ikke noe blogg da.. men kanskje jeg skal lage en. Just for you!

langaard sa for siden:

liker:d

Rin sa for siden:

Å gjøre noe fint for seg selv hver dag er et godt initiativ - jeg slenger meg med. :) Ikke at jeg tror jeg skal prestere et blogg-innlegg hver dag, men annenhver er da også noe!

Timiane sa for siden:

Høres veldig artig ut. Jeg sliter med å komme igang med det meste. Tror dette er tingen for meg. Må bare lage meg en blogg først.

Nutta sa for siden:

Jaaa! Så kult at flere blir med! :) Om noen velger annenhver dag, så er det lov det også alså! Det viktigste er at det er overkommelig. jeg bare tenker at det innimellom er litt trått og skulle endre livsstil og da er det litt fint å fokusere på de fine tingene i livet/hverdagen også! :)

duonutta.blogspot.com/ er adressa til min blogg! :)

Opheliia sa for siden:

Jeg tror jeg vil prøve å være med! Jeg har egentlig to blogger akkurat nå, den som kommer til å bli mest brukt fremover til nettopp det å gå ned i vekt vil bli denne her:

xtravaganzablogg.no/rebecca/

Nutta sa for siden:

Så fint! Har lagt deg til i blogg-lista mi! :)

Nutta sa for siden:

Da er du lagt til lista mi du også ;) gleder meg jeg! tror det blir et fint år!

senorita sa for siden:

Bare et godt ment råd.. litt vanskelig å lese med den rødfargen og den gråfargen.... Eller er det bare jeg som reagerer? :D Jeg vet ikke.. :) God nyttår!

TrillTrall sa for siden:

Ikke bare du. Jeg klarer ikke å lese den (en fryktelig kombinasjon), så om du vil ha følgere så må du endre fargene! Svart på hvitt er og blir det beste...

Linnis sa for siden:

Takk for tilbakemeldinger... tror det nå har blitt fikset.. om jeg fikk det til... gi en tilbakemelding om det ble bedre, jeg er helt grønn på slike områder :)

senorita sa for siden:

ja nå ble den fin vettu :) skal følge med på bloggen din, alltid spennende med slike blogger :)

Linnis sa for siden:

Da er mi blogg oppdatert . litt iallefall :) hvordan legger jeg dere til sånn som dere skriver dere gjør?

Nutta sa for siden:

du kan enten følge en blogg via bloglovin' eller hva det heter.. eller du kan lage en liste i bloggen over blogger du følger. .. . eller legge til favoritt-lista/bokmerker :) mange måter å gjøre det på egentlig. Jeg for min del, har en liste over blogger jeg følger på sia av innleggene mine. Og da får jeg sett når de oppdateres! :) utrolig kjekt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.