< Tilbake til oversikten

Hvor mye smør skal jeg bruke?

Wiggo sa for siden:

Har gått halvannet år på lavkarbo nå, men hele vektreduksjonen ha liksom gått istå i d siste månedne. Så ser jeg at flere komenterer her inne på forumet om man får i seg nok fett? Hva er tilstrekkelig med fett da? Et vanlig standard måltid for meg er foreksempel 200 gram bacon og to egg. men hvor mange gram fett/smør trenger jeg for at det skal sparke skikkelig unna? Det første året gikk jeg ned 25 kilo, men i tiden etter har det stått så og si stille. For ca to måneder siden begynnte jeg med lett styrketrening, med hovedtreningen på tredemølla med rask gange og jogging. Men vekten går ikke ned,og heller ikke blir klærne videre...:(
Nå går jeg på hjertemedisiner etter et innfarkt for 7 år siden som jeg ikke merker noe av idag. Har bestillt time hos lege for å få gått igjennom mine medisiner og om det er mulig å bytte ut noen som kan gi bivirkninger. Men jeg har ikke særlig tru på "vanlige" leger når det gjelder hjertemedisiner.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.