< Tilbake til oversikten

Hvor mye frukt spiser dere?

Kanel sa for siden:

Jeg er som kjent kommet over i "vedlikeholdsfasen" etter å ha tatt av meg 60 kg.:)
Jeg spiser normal mat, lavkarbo og har funnet ut at nesten uansett hvor mye jeg spiser er vekta stabil.
Jeg er kjempeglad i frukt og spiser mange per dag.
Det blir gjerne 7-8 frukter per dag (appelsin og eple vanligvis)
Ifølge mine tabeller er dette i overkant av hva som anbefales-men det er jo så godt!:)
Hvor mye frukt spiser dere?

Iset sa for siden:

Nå spiser jeg så og si ingen frukter siden jeg passer på karbene, men spiser litt bær. Men når jeg har slanket meg iallefall 80 % av vekten, kommer jeg nok til å øke mer.
Jeg er svært glad i frukt jeg og, særlig frosne druer, det er helt nydelig. Kunne spist et kg hver dag hehe.

Spiste du mye bær da du slanket deg? :)

Merete sa for siden:

:w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: [center]woow!![/center]
[color=#9932cc][/color]
Snakk om motivasjon!! Jeg sitter her og leser at de fleste stopper opp en stund, noe som jeg merker nå.... 2 uker uten endring.... Motivasjonen var so low....
[color=#ff00ff][/color]
Men så leser jeg innlegget ditt, og da :eek: :eek: :eek: ! Og så var motivasjonen tilbake!!!!! Jeg skal ikke syte, jeg har bare 11 kg som skal bort!!!
[color=#ff00ff][/color]
Gratulerer så mye, du må være kjempestolt av deg selv, snakk om prestasjon!!
[color=#ff00ff][/color]

boble sa for siden:

Hei!!!

Kort innpå: Så lenge vekten din er stabil,så syns jeg du skal fortsette som du gjør,jeg,om du trives med det.

NÅR det er sagt,vil jeg bare få uttrykke min beundring for et fantastisk resultat!!!
[color=#ffa500][/color]
(Full av respekt)
[color=#ffa500][/color]
U go....:D

Aline sa for siden:

bøyer seg i støvet

jeg spiser et eller to epler om dagen og kanskje 100 gram bær?
eplene spiser jeg fordi jeg ikke liker så mye frukt og grønt, og da synes jeg det er viktigere å få i meg litt grønt som jeg liker, enn å la være å spise eple fordi det har mye karber :) da får vekta heller gå litt saktere nedover :)

:klem:

Daizy sa for siden:

For et fantastisk resultat Kanel!!! :) Kan jeg spørre hvor hvor lang tid du brukte på det? Holdt du deg på et fast kh nivå hele tiden, eller fulgte du atkins stigen/økning til punkt og prikke???

Igjen, et helt fantastisk motiverende resultat!!!

bøyer meg også i støvet :)

PS: spiser nesten aldri frukt nå, men har av og til kiwi til mellommåltid eller appelsin i salaten min. Gleder meg til jeg er i mål og kan nyte frukt litt oftere... :)

Nirren sa for siden:

JØSS!!! Da er det kanskje håp for meg å da!!! FLINK ER DU!!
Jeg er også nyskjerrig på hvor lang tid du har brukt på dette??????
[color=#008000][/color]

Nille sa for siden:

Spiser lite frukt. Jeg tåler ikke eple & appelsin (magen sier neitakk). Men jeg spiser av og til melon, frisk ananas - ellers går det mest i bær.

Bringebær, jordbær, blåbær, bjørnebær...... Max 100 gram pr dag - helst i smoothie eller med piska krem på !!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.