< Tilbake til oversikten

Hva er det egentlig menn vil?

Cherry sa for siden:

Jeg trenger litt feedback fra noen angående menn.

Det har seg nå slik at jeg har rotet meg borti en fyr jeg møtte ute i begynnelsen av desember. 1.helgen danset vi non stop i tre timer. Andre helgen danset vi non stop i tre timer. Begge ganger foruten små luftepauser. 3. helgen danset vi mye og klinet en god del.

Vi har vært til sengs sammen hver eneste dag siden 3.helga. Det er ingen overdrivelse når jeg sier at vi har hatt sex 16 ganger siden lørdag. Kaninfase sikkert. Jeg får knapt sukk for meg så er han klar igjen og jeg har faktisk aldri opplevd menn med en så stamina!

Han er veldig keen på at vi skal sove sammen og "låser" meg fast med armer og bein så jeg ikke skal forlate midt på natta som jeg pleier (Har problemer med å venne meg til å sove borte). Vi holder hender når vi går på gata, og de to kompisene hans som har visst tegn på å være virkelig interessert i meg er plutselig blitt livredd å i det hele tatt se på meg. Sitter vi i sofa med kompisene hans holder han rundt meg og kysser på meg.

MEN, jeg har nå gått rundt å mistenkt han for å være fryktelig forelsket i meg, eller i det minste veldig, veldig interessert. Han svarte ja, han er veldig interessert.

Nå er jeg usikker på det, og om det faktisk er en liten hvit løgn for å holde på meg siden jeg kan has sex med når som helst hvor som helst.

Det hele bunner i at han ikke svarte på min melding i går når jeg var ute, og så traff vi hverandre tilfeldigvis ute. Også ble jeg med han hjem, og lå å lekte med telefonen hans mens han spilte PS3 med kompisene sine. Jeg lå btw i fanget hans, og jeg mente det ikke, men jeg leste altså en melding hvor det sto "tuuuusen takk for en fantastisk kveld" fra ett eller annet ukjent nummer. Det var overhode ikke meningen, jeg kunne bare ikke bruke telefonen hans og havna overalt der jeg ikke skulle.

Jaha liksom. Han svarte heller ikke på meldinga mi dag. Jeg er ikke typen til å sende tusen meldinger når jeg ikke får svar. Det blir med den ene, og så er ballen kasta over til motparten.

Jeg er usikker på hva pokker det er vi holder på med. Jeg er veldig usikker på hva det er HAN holder på med. Jeg er ikke overvettes begeistra for å eventuelt bli løyet til. Jeg kan godt være ett leketøy for jeg har ingenting mot sex no strings attached rett og slett fordi jeg liker sex, men det er med den forutsetning at man ikke lyver til meg og prøver å få meg til å føle meg spesiell og vakker for å få sex. Vil man ha sex så kan man spørre. Man kan ikke få annet enn ja eller nei. Enklere blir det ikke. Når menn legger ned aksjer i å få meg til å føle meg som en prinsesse eller what not, som en vakker pike og den eneste de er interessert i, så føler meg meg rett og slett brukt, og det liker jeg ikke.

Jeg vet ikke helt, kanskje jeg overanalyserer og tenker for mye. Kanskje jeg lager storm i vannglass og hva ikke.

Kanutten sa for siden:

:klem: Vet ikke hva jeg skal si jeg annet en at jeg håper ting ordner seg til det beste for deg, uansett hva og hvordan! :klem:

ftdmia sa for siden:

Dette minner meg om.. en situasjon jeg hadde. Du er heldigvis ikke like naiv som meg og legger faktisk merke til faresignalene.. Det er aldri godt å vite, men vær varsom sier jeg bare.

Carisma sa for siden:

Det er i bunn og grunn damer sin feil, fordi "vi" skal være så inmari skinnhellige og dydige og kreve så mye før vi slipper gutta innpå. Så menn tror de må oppføre seg sånn, altså gjøre damer til prinsesser. Ser det på veninne mine. Det ender bare med at gutta blir drittlei og usikre. :rolleyes:
Uansett er det ikke sikkert det er hans greie nå da. Prøv å vær fra hverandre og få litt pusterom, så får begge tenkt seg om.

Cherry sa for siden:

Greia er vel at jeg er OVERHODE ikke naiv, whatsoever, tvert om så får jeg med meg ganske mye og er generelt flink til å lese mellom linjer og tolke ting. Noen ganger ALTFOR mye. Dessuten har jeg blitt såret en gang så kraftig at jeg siden da har passet på å ikke slippe noen altfor nært innpå, og at det derfor har vært vanskelig for menn generelt å se den ekte meg.

Dette merker jeg er MYE enklere nå som jeg er tynn...må være selvtillitsboosten:D

Uansett, jeg har jo diverse problemer med å tolke menn når det blir sånne situasjoner. Jeg er 25 og har jo ikke, grunnet min tjukkasperiode, ikke altfor mye erfaring med dette kjærlighetsgreiene. Jeg har INGEN problemer med å tolke menn som kun er interessert i sex dog.

Jeg er vel så langt fra skinnhellig som det kommer, og det burde han vite by now værtfall. Ikke at han setter meg på pidestall heller, men han får meg til å føle meg ønsket værtfall, og dessuten begjært.

Så hvorfor lite kontakt plutselig? Tester han meg? Eller trenger han rett og slett bare å slappe av etter maratonpulings?

Lumpe sa for siden:

Det kan jo være at han rett og slett har vært ute å spiste eller noe med ei venninne ? Er ikke slikt lov det da ? Det er jo en fin ting å takke for en hyggelig kveld er det ikke ?

Dessuten er det litt sjabby gjort å komme seg inn på meldingsloggen til karn. Uansett hvor mye man ikke kan med andres mobiltelefon, rød knapp eller låseknappen gjør at den siden du er inne på skrus vekk.

Du har nok ingenting å frykte.

Rin sa for siden:

Jeg hater å gå rundt og lure på slikt selv, så jeg ville "løst" det ved å rett og slett spørre om han hadde sex med andre ja/nei. :cool: Og tilføye at det ikke nødvendigvis ville endre stort, bare at det er å foretrekke å vite akkurat hvor landet ligger. Direkte kommunikasjon trumfer som regel det meste annet.

Nerthus sa for siden:

Jeg har bare ett eneste råd å gi - og det er basert på mange års egenerfaring:

Hvis DITT instinkt nå sier at det er noe du ikke vet og som han ikke vil fortelle deg... så er det det :)

Det er alltid surt når man treffer noen man trives å "henge med" - og som du sier - er det bare sex er det helt greit, men da må han ikke si at han er forelsket og interessert i noe mer!

Ta en alvorsprat (med klær på hehe) og forklar hva du tenker, mener og ønsker med dette forholdet. Fortell gjerne at du så meldingen. Har han ingenting å skjule blir ikke det noe big deal, lager han "bråk" - får du bare bekreftet at det er noe han skjuler.
Få avklart hva han ønsker. Hvis han tror han må si han er forelsket for å fortsette å henge med deg - vel, han om det - men med ditt instinkt så vil du VITE om han snakker sant eller ikke - bare stol på magefølelsen ;)

Min erfaring med menn er at de ofte prater litt rundt sannheten hvis de mener det bedrer deres situasjon - uten at jeg med dette sier at alle menn lyver. Jeg er tross alt 40 år, og har vært singel fram til for 3 år siden, så jeg har truffet min del av arten hankjønn ;)

Kanutten sa for siden:

:ja: Helt enig!! Jeg har ofte "følt" at noe har vært i veien angående de menna jeg traff, og som oftest viste det seg å være rett..

Timiane sa for siden:

Min erfaring er å være direkte. Spørre hva han vil og prøve å finne ut en greie som passer dere begge.
Lettere sagt enn gjort.
Jeg var i samme situasjon som deg, intens møtting, maratonpuling og lite tid for meg selv. Dvs han ville at vi skulle være sammen når det passet han og med hannes venner. Etter hvert begynte jeg å føle meg som et leketøy og da jeg spurte han hva han egentlig ville, fikk jeg ikke noe svar for han visste ikke.
Jeg ba han komme tilbake når han ble litt sikker, om han bare ville ha sex, var det greit for meg.
For å si det sånn, jeg har ikke sett noe særlig til han etter det. Har nok gått glipp av mye deilig sex, men jeg ville ikke gå på komprimiss med meg selv å være noens leketøy... Eller føle meg brukt.

Mitt råd er; Kjennes det ikke greit ut, så er det ikke greit.
Håper det ordner seg for deg.

Cherry sa for siden:

Greia er at jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan svare på en stakket melding når det er sånn at vi nærmest er som ett nyforelsket par når vi er sammen. Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har hørt fra han på 3 dager nå, og jeg garantert kommer til å treffe han ute i dag. Jeg kommer til å ta dette opp med han, fordi jeg føler at jeg faktisk blir litt overkjørt. Mulig at morroa er over for han, for nå har jeg jo gitt han det han jakta på i 3-4 uker...

Timiane sa for siden:

Mange menn tar nok lettere på ting enn hva vi kvinner gjør. Desverre. Hører du ikke noe fra han og han svarer ikke på meldinger, så er vel det også et svar.

Bonitta sa for siden:

Sånn du beskriver "tingen dere har", så høres det ut som du er hans velvillige leketøy :rolleyes:
Alle menns drøm kanskje, ei dame som "er med hvor som helst og når som helst"?!
Men hvis du synes det er greit å bli brukt sånn, så er jo det null problem. Hvis du derimot ønsker et skikkelig forhold utover sex, så bør du ta en prat med han snarest!

Cherry sa for siden:

Jeg har så fint lite mot å være ett leketøy så lenge at intensjonene er klare. Greia er imidlertidig at han har sagt han er glad i meg, at han er veldig interessert og sier man sånn så bør man mene det, ikke bare som ett ledd for sex.

Lumpe sa for siden:

Hvorfor må kvinnfolk overanalysere alt og ingenting ? Hva med å la være ? Vil han ha kontakt så tar han kontakt.

Carisma sa for siden:

Det kan jo være at han som menn flest blir usikker når ting er for lett tilgjengelig da. Kanskje kameratene har snakka om at damer bør være litt kostbare osv....

Lumpe sa for siden:

Jeg er forøvrig enig med deg her. I den grad at man får vite hvor landet ligger.

Cherry sa for siden:

fnis vi bare ER sånn ;)

Fikk forresten en melding fra han i stad. For nemlig. Det er ikke sånn at jeg har smset han ned, jeg sender 1 og lar det være opp til mottaker å svare, det tok bare en stund å svare. Han sier det har vært mye jobb. Ja ok.

ChristineSixteen sa for siden:

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver cherry! Jeg har heller ikke noe problem å forholde meg til kun sex, så lenge jeg veit hvor landet ligger... Er forsåvidt enig med de over, om at det lønner seg å høre på magefølelsen - den har som regel rett!

Photobscura sa for siden:

This is why I throw them out in the morning :cool:.

Sungrazer sa for siden:

Hva menn vil? Ta med bacon og still naken. ;)

Carisma sa for siden:

Nå var det vel det som viste seg å ikke slå til i dette tilfellet? Eller kanskje hun glemte bacon? :lol:

Sungrazer sa for siden:

Det er min teori også! :D

jvb sa for siden:

Hva er det egentlig trådstarter vil? :)

Å få klarhet, tipper jeg! Og selv om tråden både er litt artig og interessant, så tror jeg kilden ligger et annet sted; nemlig hos han hun er involvert i.
En ting har jeg lært meg, og det er at klar tale ofte vinner fram. For å få svar må du jo faktisk stille spørsmålet. Ikke vet jeg hvordan menn i generalitet tenker kontra hvordan kvinner tenker, men om noen ikke nødvendigvis stiller meg til veggs eller angriper meg, men stiller et ærlig og redelig spørsmål, så har jeg ikke annet valg enn å svare med samme ærlig og redelighet, noe som jo også burde være intensjonen. Spill er slitsomt i lengden.
Så, enn hvor mye du spør her; jeg kan aldri tro at det finnes fasitsvar på menn, jeg tror ikke jeg tar mye feil når jeg sier at menn er like sammensatte og individuelle som oss kvinner, så hvilke svar du eventuelt skulle få her vil aldri kunne gjenspeile hva han vil, eller tenker.

Ja, og så kan det vel også være nyttig å stille seg selv et par spørsmål. Han sier han er interessert i deg, men hva er du interessert i? Du sier du ikke har noe i mot å være et "leketøy", men begrenser ikke det seg om han føler noe mere, da? I tilfelle er det jo han som er leketøyet. Er det kun det fysiske du er ute etter, eller er du interessert i noen utvidet forstand selv?

Carisma sa for siden:

Jeg tror det var nettopp det JVB mente, i en litt korte versjon...

Jepp. Nettopp derfor jeg tenkte det kunne være nyttig for trådstarter å stille seg selv disse spørsmålene.
Om jeg bare var ute etter et fysisk forhold, hadde jeg fort trekt meg unna dersom vedkommende hadde fått følelser for meg utover nettopp det fysiske.

Charlott sa for siden:

Man kan vel kanskje tolke det dithen at TS har litt følelser for fyr`n siden det er så viktig å få klarhet i hva han vil?

senorita sa for siden:

nja.. det er vel ikke kult å bli brukt følelser eller ei?

Carisma sa for siden:

Hvis man ikke har følelser involvert er det vel heller ikke å bruk/bli brukt?

Cherry sa for siden:

Jeg er fascinert over hvor on the point og saklig du alltid forholder deg ;)

Joda nå ska du høre her. I grunnen så skulle det vel aldri være noe mer enn det ble den søndagsmårraen jeg sneik meg ut derfra på håsselestene, håret på snei og relativt mye eyeliner i hele ansiktet. Jeg har kommer dithen at ja, jeg bryr meg faktisk om han.

Jeg har i de siste månedene, grunnet at jeg har gått mye ut og fått MYE oppmerksomhet fra det andre kjønn, fått en slags validering på at jeg er verdt å se på, og har ønsket dette i vesentlig grad. Også fra han. Men det som er cluet her er at oppmerksomheten fra andre ikke betyr noe vesentlig lengre. Dessuten kjenner jeg at jeg blir litt ør innvendig når vi kysser og det har jeg bare kjent en gang før:)

Nå har vi snakket om sakenes tilstand da, og kommet frem til at vi skal bli kjent med hverandre også utenfor sengehalmen, hehe. Så i kveld skal vi spise middag og spille palystation (mitt forslag, jeg har aldri spilt playstation :p)

Ignite sa for siden:

Oi oi oi, nå begynner det å bli alvor her :cool:
Hilsen gamer...

:D

Først; takk takk! Det var jo hyggelig å høre :). Jeg har jo vært ute en vinternatt før, men det er vel også en av grunnene til at jeg er så innmari frivillig singel også :p. Lett å gi råd fra andre siden av gjerdet :o.

Bra dere har snakket sammen. Om det skulle bli noe mere, så er det greit å ha spilt med åpne kort fra starten av. Det er alt for lett å falle i den "jeg kan ikke si det om ikke h*n sier det først"-fella, i redsel for å bli avvist f.eks.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.