< Tilbake til oversikten

Fettforbrenningspiller

ikea sa for siden:

Hei!

Jeg lurer på hvordan er det med å gå på lavkarbo og ta fettforbrennende piller? Vet lavkarbo får i gang fettforbrenningen, men lurer på om det gir et ekstra løft med begge delene.. :)

TrillTrall sa for siden:

Fettforbrennende piller? Er det disse som gir en h***** diare om man spiser noe fett du tenker på? I så fall vi jeg tro det er en svært dårlig kombinasjon...

Jeg ville uansett ikke tatt slike piller, la kroppen få ro til å ordne opp dette på egenhånd først. Om det ikke funker for deg kan du evt. prøve noe annet i tillegg til lavkarbo.

Carisma sa for siden:

Lommeboka blir jo betraktelig lettere om ikke annet... :D

ikea sa for siden:

Nei, det er ikke de pillene som gir diare.

ada-emilie sa for siden:

Glem piller vær så snill. De er ikke snille mot kroppen din, og det er det du som må kjenne svien for. Tålmodighet må til og hensyn til hvordan du vil kunne spise permanent. Du bør legge en langsiktig plan for hvordan du kan spise fremover uten å måtte sprekke fordi det er for knapt med energi eller visse næringsmidler.Du må bruke tid på å finne ut akkurat hvor mye og hva du skal spise for at kroppen din fungerer best mulig. Ikke vær slem mot kroppen din med piller, men finn heller ut hva den trenger. Får den kun det den trenger vil den også se sunn og bra ut.

Kari Marita sa for siden:

Hvis det er xenecal du tenker på fraråder jeg deg å prøve dem,jeg fikk blod i avføringen og smerter i endetarmen som ilte oppover og hemoroider.Det var skikkelig ille +diare i tilegg hvis en spiser fettholdig mat.Gikk på di i to år og det tok et år før alle bivirkningene viste seg.

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

ikea sa for siden:

Tusen takk for bra svar:) Jeg er ikke så erfaren i dette gamet, så derfor jeg spør. Setter pris på slike svar:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.