< Tilbake til oversikten

BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

FakeSmile sa for siden:

Hei alle jenter og gutter her inne :)

Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men jeg har gått på Eurodiett en stund, men gikk over til Fedon Lindbergs, da jeg flytter til USA på nyåret.

Vel, nå nærmer det seg avreise, 26.januar, og jeg trenger å kvitte meg med det enorme lageret mitt. Det har en samlet verdi på kr 4515, men jeg selger det for kr 3500,- uten frakt!!!!! Om du bor i Oslo/Akershusområdet, så skrik ut, for da kan det tilogmed hende at jeg kan kjøre det HJEM til deg :) (Litt avhengig av hvor langt unna meg det er).

Antallet jeg skriver det opp, er ikke pakker à 5,6 etc, men poser!!

Jeg har følgende:
Pannekaker x7
Sjokoladebrownie x 3
Varm sjokolade x 6
Chocolate cereals x 5
Pasta x 12
Sjokoladekjeks x 7
Bringebærkjeks x 14
Pralinebarer x 12
Sjokoladebarer x7
Sojanøtter x 24
Semolina middag x 13
Skinkeomeletter x28
Cappuchino drikk x 12
Paella x1
Risotto x 2
Vegetarian pie x 1
Spinatsuppe x1
Grønnsakssuppe x 2
Kyllingsuppe x1
Sjokoladepudding x 8
Vaniljepudding x 2
Creme bruleè x 1

DETTE ER TOTALT 145 retter altså dere, så det er godt for 29 dager på Eurodietten med fem retter daglig!!!!

Om dette høres greit ut, ta kontakt da vel! Pris kan diskuteres:)

FakeSmile sa for siden:

Fantastisk, takk for hjelpen, grotingeling :) Og godt nyttår!!

grotingeling sa for siden:

Ja fortsatt god jul og godt nytt år :klem:
Skulle gjerne kjøpt noen av produktene du selger, men jeg fikk nettopp en ny forsyning på torsdag.
Vet at flere av ED'erne skal starte opp i fase 1 fra januar, så jeg regner med noen tar kontakt.
Vi hører vel fra deg selv om du flytter over dammen?

FakeSmile sa for siden:

Hehe, det er forståelig grotingeling:) Ja jeg kommer nok inn fra tid til annen i desperasjon over å ha glippet litt over til fastfood-sporet etc etc :)

Ønsk meg lykke til!! ;)

grotingeling sa for siden:

Lykke til

Hei - hvis det er en Applebees i nærheten der du skal bo, så har de i alle fall ok mat og lavkarbovenlige varianter også :)

FakeSmile sa for siden:

Det skal jeg holde friskt i minne :D takker og bukker!!

beate sa for siden:

Hei. Nå går ikke jeg i utgangspunktet på eurodiett, men skal prøve en ny runde på lavkarbo etter jul hadde jeg tenkt for vekta går bare feil vei. Jeg kunne tenkt meg å kjøpe av deg om du er villig til å selge til meg? :)

FakeSmile sa for siden:

Hei hei Beate!

Nå er Eurodiett i utgangspunktet for folk med høy BMI som har fått legeattest for å gå på dette. Er dette noe du har eller er villig til å ordne med legen, er det klart at jeg vil selge til deg :) Dette er en pakke med nesten alt Eurodiet har å by på, så det vil være en veldig god og rimelig "startpakke".

beate sa for siden:

Nei, har ikke legeattest nei. Hadde helt sikkert fått det tenker jeg, men i og med at min lege er langt fra der jeg bor og har lang venteliste så blir det vel ikke aktuelt da. Hadde mer tenkt dette som et supplement til lavkarbo-kosthold når jeg har lite tid eller ork til å lage mat :) Kan ikke bestille fra spisdegslank heller da jeg bor såpass langt fra trondheim at produktene vil tine innen jeg kommer meg hjem.

FakeSmile sa for siden:

Beate;

Om du har hatt regelmessige/eventuelt snakket med din lege om vekten din ved tidligere legebesøk, vil ikke dette være noe problem å få gjennom en telefonsamtale regner jeg med. Den kan da fakses over, og så lenge du kan fakse den til min faks, så kan jeg selge deg produktene.

Men dersom du ikke har dette, er det ikke etisk "rett" av meg å selge disse til deg, føler jeg. Slike livsstilsendringer som Eurodiett fører til krever oppfølging av lege,jeg gikk månedlig og målte meg, hadde samtale, og første gang jeg var der tok jeg også blodprøver.

Popp sa for siden:

Er intr. og har sendt deg en PM.

snickers sa for siden:

Hei FakeSmile! Har sendt deg en PM. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.