Lumpe sa for siden:
Jeg fikk: Trådløst headsett, sjerf, flotte skjorter og genser til sambo, fikk også en fet konvolutt fra farmor med lapper nedi ( hun skjemmer meg bort :p )
Lumpe sa for siden:
Jeg fikk: Trådløst headsett, sjerf, flotte skjorter og genser til sambo, fikk også en fet konvolutt fra farmor med lapper nedi ( hun skjemmer meg bort :p )
Carisma sa for siden:
Symaskin (:heia:), skaldeman-kokeboka, 2 sesonger av Lost, sokketøfler, krystallglass, rettetang (2 stk faktisk), gavekort på spa, superundertøy, mixer med bolle, turbok for Oslomarka, GPS til bilen, og så mye penger at det er flaut :flau: (Og endel ting jeg ikke husker nå)
Rin sa for siden:
Samboer og jeg fikk Senseo-kaffemaskin! :)
I tillegg fikk jeg flanellspysjamas, Asterix på DVD, knestrømper, varm ullgenser med Space Invaders-mønster, rååååsa onepiece (herlige stefamilie :p) - og, tja, et etegilde av en annen verden!
Cherry sa for siden:
Konfekt (yuk!), håndklær (gjesp), Sælbuvåtta (jippi, 2 sett faktisk), hodeputer (jippi), servise, fleecegensere, laidda (gudene må vite hva de heter på bokmål:p), treningssko, treningsklær, ett par gensere, ett par skjerf fra faderen som syns jeg er nogen åpen i halsen når jeg drar på byen, pyntestæsj, sminkebørster, og sikkert noe småstæsj jeg har glemt.
Kanutten sa for siden:
Massevis av dvder, både serier og filmer. Blant annet hele X-files-serien og Karate Kid-filmen. :love: To dunker vin pluss noen flasker. Gavekort. Penger. Kremer. Nydelig maleri som stedatter har tatt med seg helt fra Bali! :roert: Dagbok. Mørk sjokolade. :sikle: Silikonslikkepotter! :lol: (Jeg har ei svigerinne som er så grei og gir meg akkurat det jeg vil ha.) Sexy undertøy. :rodme: Medisinskap. :rolleyes: Plastfoliewrapper. Hjelpes... Jeg klarer ikke huske alt... :rodme: Det er lavkarbo som har skylda! :lol:
Kanutten sa for siden:
Nesnalabber?? Jeg sier også laidda. :p
Debussy sa for siden:
Jeg fikk Nespresso-maskin av mannen :love:
En bok jeg hadde ønsket meg, saueskinn, dundyne, bilder, deodorant + bodyscrub, masse penger av min mormor :o , superundertøy, reisehåndbok til New York (lurer på om vi skal dit i løpet av året :confused:) Rosendahl julepynt. Var vel stort sett det, men er veldig fornøyd, da :D
Hamster59 sa for siden:
Litt for mye snop.:( Men heldigvis julekaffe og julete også. Sengetøysett, håndklær, kniver, bøker (bl.a. Kjernesunn julemat), :D musikk.
Kitt sa for siden:
Asjetter til Nisseserviset, Frisk med lavkarbo, pelslue(!), peisblåse, støvletter, pent skjerf (fra svigermor, bruker aldri sånt:p), bagasjevekt(svigermor igjen), 3 sesonger BigBang theory:D, gravlaks, en fin hvitvin i en tung, flott treboks, slikkepott fra mamma'n min:), Victorinox kniv fra lillebror.........
Kanutten sa for siden:
Åhhh, vil også ha The big bang theory!! Vet ikke hva det er, men tittelen er nok til at jeg VIL HA! :D Slikkepotter er kjekt ja. :ja:
Kitt sa for siden:
The Big Bang Theory er en tv- serie om 4 nerder som er så morsomme at jeg kan se hver episode minst 3 ganger!!! Ler så jeg skriker gang på gang!
Se bare her!
Elsker dem!:hearts:
Kanutten sa for siden:
:lol: Vil ha!!!!! :heia:Er liksom klin motsatt "Våre værste år" som jeg er stor fan av... :love:
Biggie Small sa for siden:
Jeg fikk kun et strøk av kjærlighetssorg til jul. Det positive med det var at jeg gikk ned mange kilo fordi jeg mistet matlysten. Hjelper ikke med mørketid her oppe heller da. Regner med å ha sveisa igjen skaden i mitt rustfrie stålhjerte ca. i mars eller rundt der når sola er oppe igjen..
Biggie
Kitt sa for siden:
Digger også Al og familien!
TVN NÅ, Big Bang!:D
Kanutten sa for siden:
:klem: Ønsker deg alt godt for det nye året! :love:
Kanutten sa for siden:
Her oppe?? Lengere nord enn meg du da... Jeg sitter ca ved malstrømmen....
Vi får sola på huset midt i februar..
Cherry sa for siden:
Vi får den, prisgitt godvær, midt i januar :P
Tromsø her også.. Januar er vel litt tidlig for sol eller?
Biggie
Takk for sympatien :)
Har klart å holde meg unna jenter i over 10 år, men karmaen hennes var av ren klasse A, dvs. slike man kun treffer noen få av i løpet av et liv, og så slapp jeg ned guarden min et øyeblikk og ble litt svidd i kanten. Min egen feil, jeg har møtt slike (klasse A) før, burde sett faresignalet og holdt meg på minst en armlengdes avstand.
Biggie
Kiro sa for siden:
Jeg fikk:
Lue og skjerf
Noen fine øredobber
Supernatural s.1
the 4400 s.2
True blood s.2
Band of brothers
Little big planet
2x pysjamaser
sokker
En deilig morgenkåpe
En topp
En tigths
hår-og sminke produker
Penger
Konfekt, rødvin og kokelår (fra jobben)
også fikk jeg en kenwood stavmixer av mine foreldre. :D
Kanutten sa for siden:
Nå nei du! Ville du ha vært den erfaringen foruten??? Å kjenne hvor godt det KAN være??
Bedre å ha brent seg en gang eller to enn aldri å ha erfart. Det kommer nye Klasse A damer på din vei! Garantert! :love:
mysil sa for siden:
Ønska meg penger i år så det fikk jeg :) I tillegg fikk jeg flaxlodd, konfekt og et bilde dattera mi hadde malt i barnehagen :)
rava sa for siden:
Jeg fikk en nydelige Odd Molly kjole :D:D:D
gavekort
Steikepanne
vesketøfler
penger
kaffi
Bok
Siden det er kort tid siden er det vanskelig å få det inn i hodet at det finnes noe "etter" men du har nok rett..
Store tøffe meg og så snuble slik som en ungdom, hehe.. :rolleyes:
Biggie
Kanutten sa for siden:
Det at du snubler som en ungdom gjør deg enda mer attraktiv! Du har MOTET og PÅGANGSVILJEN og TROEN!! :heia:
Og btw så tiltrekkes damer av en eller annen grunn til menn med arr. :o Også arr på stålhjerter....:ja: :klem:
Den bare må være av stål, for det er så mye innenfor som er stua vekk pga. livet, vekta og alt det der..
Takk igjen :cool:
Biggie
sigboh sa for siden:
Elsker Big Bang Theory! Spesielt Sheldon :love:
Kanutten sa for siden:
Mailer over noen gamle ryggsekker jeg har liggende som du skal fylle opp med gamle lagrede ting og hive på.. på.. på nyttårsaftenbålet!!! Nyttårsaftenbål er knallbra. :ja: Mailer også over en flunkende ny ryggsekk helt tom som bare skal inneholde ting fra 2011!
Hehe, jobber du i motivasjonsbransjen? I tilfelle gjør du en god jobb :D
Biggie
sigboh sa for siden:
Jeg fikk forresten gavekort på en times hodebunn, ansikts og kroppsmassajse (JIPPI!), penger til lappen, klær, pysj, parfyme(hmm.. jeg er allergisk mot parfyme :p), Et pent bilde i svarthvit av meg og den ene papegøya mi, en "hånd" til å ha smykker på og Hobbysett til å lage egne smykker:)
TrillTrall sa for siden:
Jeg fikk denne av Lille Gubben:
www.berg-fest.com/images/product_images/popup_images/4296_0.jpg
Bergans Dyna Down - dunparkas, vidunderlig varm og god!!!! Og mye annet fint og koselig. :)
Kitt sa for siden:
Og Lenard!:love:
Kanutten sa for siden:
Nei.. Jeg har bare erfart det samme... Folk stilte opp for meg og da lovet jeg meg selv at jeg skulle stille opp for andre igjen.. Men jeg er ikke så flink til sånt, men tanken bak er god! :klem:
Takk det setter jeg pris på. Hennes facebook status i kveld er at hun skal ut på byen i Oslo og er klar til å forelske seg..
Pokkers kroppskjemi, horomoner er noe dritt avogtil. Ok kast disse tingene ut... går en tur ut og besøker min barsjef-lillesøster tenker jeg :nedfor:
Biggie
Kanutten sa for siden:
Du?? Vet du?? Du kan sette samme status!!! Snu alt det negative til noe positivt!!! Det VAR en grunn til at det ikke funka mellom dere! NÅ har du muligheten til å finne ei dame hvor ALT funker! Verden ligger åpen for deg! Du savner ikke bare HENNE tror jeg, men du savner også den gode følelsen du hadde i deg selv da du var sammen med henne. Og DEN følelsen er IKKE knyttet til henne, den vil du få med enhver kvinne du føler tillit med. DU eier den følelsen! Og den kan du gi videre. Og det vil komme ei dame som er verdig den følelsen! Lover! :love:
Jep! er ingen quitter, hverken på kosthold eller person. Nok "syting" jeg eier min egen atmosfære ;) og mine tanker. Fokus på det som teller nå, bygge opp min kropp og å sette pris på seg selv.
Takk for pep-talk Kanutten du er ikke værst :)
Biggie
Kanutten sa for siden:
Man skal gi seg selv tre dager til å sørge, rase furte, men deretter er det stopp og opp å gå! Det klarer du! Du er jo nordlenning og STÅR HAN A!!! (sier norlenning fordi du bor i et av de tre nordlige fylkene... akkurat som man sier sørlenning selv om ingen bor i sørlenningsfylket... har behov for å forklare... :o)
sigboh sa for siden:
hahah jaa. han er søt! Og ikke minst kjekk! Har du sett han utenfor serien? :P :o
Kitt sa for siden:
Neeei, har ikke det, men har skikkelig sansen for søte gutter med sjarm OG hjerne!;)
Desverre tilsier mine kriterier også en høyde på minimum 190cm, så han faller utenfor der, gitt!:D
Men så er jeg godt gift også, da! Med en mann på 193cm!:D
Sanney sa for siden:
saa langt har jeg faatt noe penger, tre forkler (jeg odelegger jo bare klaerne mine med aa steke bacon hver morgen...) en tanita vekt og en wii med wii fit + :)
det ligger visst et par gaver til og venter paa at jeg skal komme hjem, aner ikke hva det er :p
Hasselnøtt sa for siden:
Fikk mye fint og brukbart:
Lisbeth sa for siden:
Aqvia kullsyremaskin, Wishbox, håndklær, wok-panne, div. kremer, sokker, superundertøy, sminke..pluss sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta ;)
Lisbeth sa for siden:
..og en spjæla jeksel :mad:
sigboh sa for siden:
Fikk sjokk når jeg så han på ekte. HELT anderledes, men han kler brillene sine. Er liksom det som gjør han så søt :) Hahaha, ja han er ikke så høy av seg gitt.
Hamster59 sa for siden:
Lykke til med leginga av ditt knuste hjerte, Biggie. Jeg kan opplyse om at 21. jan. er selveste Soldagen i Tromsø. Om man ser sola da er avhengig av om det er klarvær. Det er vanlig å spise solboller en dagen, men den er nok ikke noe særlig lavkarbo. Her bør noen ta ansvar for å utvikle en lavkarbo-variant.
superida sa for siden:
8 rosendahl rødvinsglass
4 rosendahl champagneglass
4 rosendahl cognac glass
3 "alve te-lysestaker" fra wik & Walsøe
2 par tovede votter med hjerter
hvit og blpå strikkejakke fra Vila
kaffe/te krukker
oppskriftsbok med salater
tovet sitteunderlag
VERDENS nydeligste daiamanthjerte-anheng fra kjæresten, og jammen har han ikke laget et enda flottere sølvarmbånd og kjede til meg <3
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.