Hehehe!!! Det er sant at menn har høyere forbrenning enn kvinner :) Det har vel med hormonet Testosteron å gjøre såvidt jeg vet :) ( for all del korriger meg om jeg har feil) .
Ja det er ikke vanskelig å ese ut :/ strekkmerker på magen jeg og.. Og puppene, hehe :p Og jeg har ikke vært gravid.. ser bare slik ut :P
Jeg har vel mye testosteron jeg da kanskje,.. brukte 6 uker på å gå ned 10 kg jeg.. Men spørs jo hvor mye man skal ned.. De som har mye å ta av går jo fortere ned enn dem som skal ned feks bare 10 kg..
Har vel heller med hvilket grunnlag du hadde fra før av enn at du har for mye "testo" i kroppen tenker jeg :) De som har vært sånn til dels passe trent før tar det visst kortere tid for kroppen å innstille seg på "gammel" rytme igjen.
Det er ihvertfall slik jeg har opplevd det.
Men det er vel slik som hører med når man legger på seg :p Skal uansett begynne å trene igjen for det øker forbrenningen mer :)
Menn går vel raske ned enn kvinner pga at de har en større muskelmasse enn kvinner- vi har mer fettmasse vi :D
Ellers, supert resultat da, herlig. Og ja, lavkarbo funker på så mange vis. Selv har jeg hatt to uker med sykdom og dårlig kosthold- ble at jeg spiste det jeg orket, for mat generelt sett ble et ork. Da jeg igjen skulle tilbake på lavkarbo så jeg at huden i ansiktet var fet og fæl, hadde masse vann i kroppen og følte meg slapp. Etter noen dager på lavkarbo- med detoxhodepine fra en annen verden, så er jeg i dag tipp topp igjen. 2 kg ned siden søndag, og ren og fin i huden, og ikke mer vann i kroppen (kjenner vannet ved at ringen min sitter fast- før den nesten ikke av, men nå glir den så lett)
Heisann Lumpe.
Kunne du være så snill å beskrive dietten din? Trener du utenom? Skiv gjerne Hva du spiser, å drikker. Jeg må gå ned 15kg før sommeren.
Vil gjerne vite hva slags matvarer du spiser og hvor variert:)
Hehe - ikke rart noen lurte om Lumpe var mann eller dame... Kanskje han må finne seg en annen tråd :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.