Dette er en side der du kan streame alt av musikk. Siden oppdateres med flere og flere låter for hver dag som går.
Fungerer på samme måte som Spotify, det er bare det at her slipper du reklameavbrudd og det er helt gratis.
Registrerer du deg kan du også logge deg på kontoen din på hvilken som helst pc hvorsomhelst i verden og spille samme spilleliste som du først laget på pc'n din hjemme.
Siden det tross alt er noen som skal leve av å fore oss med underholdning syns jeg 99 kr i mnd for å slippe reklamen er sjokkerende lite. :o Og hvis jeg ikke har råd til det så lider jeg meg heller gjennom reklamen med god samvittighet.
Jeg har betalt Spotify Premium og slipper reklamesnuttene. Liker å tenke at artistene får litt igjen for arbeidet med å underholde meg - det er jo uansett mye billigere enn å kjøpe CD'er eller laste ned på I-Tunes. Hvordan håndterer Grooveshark utgiftene når de ikke er reklamefinansiert?
Har laget meg en laaaaaaaaaang låtliste! Takker for tips!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.