Jeg sitter nå og ser på "Villmannen" på TV2, og det slår meg at det skal bli interessant å se hva som skjer med vekta til mannen etterhvert!
Konseptet: Han skal leve på det han kan høste i naturen i ett år. Dvs. fisk, fugl, kjøtt, bær og sopp. Mao: nesten ikke karbohydrater! Nå tror jeg nok at han vil få i seg litt lite mat samtidig som han må bevege seg mye for å skaffe maten, men kanskje vi en gang for alle kan få avkreftet at vi blir fete og syke av å spise rødt kjøtt? ;-)
så spørs det hvor sant det er da.. mye av sånt som gå på tv er jo bare tull.. Han ene villmannen på et program fra Usa bodde jo på hotell, mens han på tv levde i den "ville farlige naturen" :P
Den norkse er "ekte". Han har skrevet bok om det goså. var endel intervjuer med han tidligere i år angående det. Han gjorde det vel mest for egen del, og sekundært for journalismen om jeg ikke tar feil?
Han er ekte ja ;) Kommer fra samme plass som meg, og har alltid vært en "villmarkens sønn". Og han er blitt en ivrig forkjemper av lavkarbo kosthold. Hadde aldri vært i så god form noengang :ja: [color=#8b0000][/color]
Her er første av en rekke filmsnutter på youtube med mannen i løpet året i villmarka. Om det er noe om lavkarbo her, det tviler jeg på, mer om jakta og overlevinga, tenker jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.