< Tilbake til oversikten

Trondheim er et u-land!

mam sa for siden:

Jeg hater å shoppe etter lavkarbo vennlige produkter i Trondheim. Selv om en landsdekkende kjede tar inn produkter, så er det mye opp til den enkelte butikkeier hva de skal plukke inn til sortimentet.

Sukkerfritt.com har masse produkter jeg vil prøve, men å lete fra butikk til butikk er pyton. Ultra på Solsiden er kanskje mitt beste håp, men det er totalt feil del av byen.

Jeg liker ikke å ta opp varesortimentet med de som sitter i kassen når det er kø bak meg, og å spørre etter daglig leder... høres ut som vanskelig kunde.

Kanutten sa for siden:

Sukkerfritt ja.... Jeg bestilte varer for ca 600 kr der.. Det jeg fikk var en god del varer utgått på dato. Jeg har ringt, jeg har mailet, jeg har smset. Ingenting nytter. Jeg får ikke kontakt med sukkerfritt. Det er nemlig et annet selskap som forvalter dem!

mam sa for siden:

Uffda, jeg var fristet til å kjøpe derfra. Nå vet jeg ikke om jeg tør det heller. Uansett for sent å få noe til jul.

Rioja sa for siden:

Ica på Persaunet hadde 6 forskjellig typer sukkefritt da jeg var innom for en uke siden. ;)

Frøken Scott sa for siden:

Unnskyld....men har du noen gang vært i et u-land? Nei? Men du har sikkert lest om det i avisen, og sett nyhetssendinger?

Sammenligninga di er uhørt. :eek:

Sugarpill sa for siden:

Uhhm...i u-land er problemet ofte å få tak i mat overhodet, ikke at du (gasp!)må til andre siden av byen for å få spesialmaten du er fysen på, eller, måtte gud forby, må spørre etter noe.

senorita sa for siden:

Veldig viktig å tolke alt hun skriver 100% bokstavelig. Hun mener sikkert Trondheim er et ordentlig u-land.. :>

Sugarpill sa for siden:

Det er vel ingen som tror at hun faktisk mener at Trondheim virkelig er et u-land, jeg finner imidlertid sammenligningen direkte latterlig.

Grovsnus sa for siden:

Nå må vi huske på å være snille og Gode med hverandre. Ikke ta allt i verste mening.
God Jul :)

Kanutten sa for siden:

Enig! God jul!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.