Jeg har brukt Proactiv sine produkter en stund nå, og er kjempefornøyd! lommeboka mi er derimot ikke like happy...:(:rolleyes: Noen som kan anbefale en dagkrem, som ikke koster skjorta? Og trekker seg godt inn. [color=#8b0000][/color] [color=#8b0000][/color] [color=#8b0000][/color]
Weleda er helt fantastisk, synes jeg! Den koster 170 kr for en tube på 20 eller 30 ml, men du får den for en hundrings på lookfantastic.com. Jeg bruker Iris og har en generelt ganske urproblematisk hud, men jeg vet ikke hvordan huden din er. Jeg mener Wild Rose er beregnet for de over tredve.
Jeg bruker jason ester-c krem. Er godt fornøyd. Jeg bettillte den på iherb.
Jeg har ikke problemhud, men den kan være litt tørr noen ganger.
Avalon Q10 nattkrem er også bra. Billigere det det vi får kjøpt her hjemme.
Jeg vasker ansiktet med dr Melumads (tror det skrives slik) dødehavsstenssåpe. Den er sort og lukter rart, men kjenner hvor ren jeg blir når jeg bruker den. Ellers så føler jeg huden er mye bedre nå som jeg går på lavkarbo. Huden min reagerer på dårlig kost og på stress
Ellers er jo jojobaolje billig og genialt særlig nå, ettersom det funker litt som kuldekrem! Ikke er det en olje heller, selv om det heter jojobaolje, men en slags fruktvoks som er veldig lik hudfett, og vil ikke tette porene. Jeg liker den veldig godt, men den blir litt overflødig på sommeren.
Jeg tror jeg betalte rundt åtti spenn for en flaske med 50 ml på apoteket.
Nei, gud, dette ble jo feil sitat... Jeg snakker om den brune krukken med A-krem. =) Den parfymerte lukter mildt og godt, men fåes også uparfymert. Fin som kuldekrem.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.