< Tilbake til oversikten

Jeg får magesmerter av ketolysetablettene

soltor sa for siden:

Er nokså sikker på at det er av de med Krom+kalium+Kalsium. Kommer rundt 30 min etter at jeg har tatt de og smertene varer kanskje en times tid. Lurer på hvorfor og om det er andre som opplever det.

Nerthus sa for siden:

Tar du de sammen med mat? Det kan i såfall være verdt å prøve - ofte minskes reaksjonen på piller om man spiser samtidig. Hvis du allerede tar de med mat - er du sikker på at det ikke er maten du reagerer på?

soltor sa for siden:

Det er litt tilfeldig om jeg tar de sammen med mat eller ikke. Har gått på ketolyse fra i sommer og får aldri magesmerter av maten. Har hatt en pause fra tbl. pga. smertene og nå når jeg begynte å ta dem igjen så kom smertene igjen.

Helene M sa for siden:

Jeg ble kjempedårlig hvis jeg ikke spiste noe mat FØR jeg tok tabletten.

Så jeg må spise ferdig frokosten min, så kan jeg ta tabletten. Sånn at magen allerede har begynt å jobbe litt med maten på en måte:)

Bæret sa for siden:

Det kan være smart ja.

Jeg får også magesmerter av de tabelettene innimellom, og kvalme.

soltor sa for siden:

Takk alle sammen. Da får jeg huske å ta de rett etter mat.

babydoll sa for siden:

Jeg kaster opp mine vitaminer igjen om jeg ikke spiser dem etter mat.

ada-emilie sa for siden:

Hvilken av tablettene reagerer dere på da?

Helene M sa for siden:

Jeg reagerer på Krom-Kalium.

Nicpins sa for siden:

Men du...? Du tar ikke alle sammen samtidig nei? Må bare spørre, fordi det er mange som ikke er klar over at de SKAL taes på ulike tidspunkt på dagen, og mange blir kvalme hvis de blander dem. :)

Ellers...jeg pleide av og til å bli kvalm av den lille brune lunsj-tabletten.

Carisma sa for siden:

Jeg måtte slutte å ta de, for jeg blir skikkelig dårlig! Tror det er noe i fyllstoffene jeg ragerer på, for jeg har opplevd dette med andre vitaminer også (Gerimax f.eks) Likegyldig om de tas sammen med mat eller ikke. Kaldsvetter og brekker meg, og har skikkelig vondt i mellomgulvet.

babydoll sa for siden:

Gerimax har faktisk jeg og reagert på. Hadde en skrekkens uke der jeg trodde jeg var gravid, før jeg kobla morgenkvalmen med ginseng-tabletten. haha!

Notabella sa for siden:

Jeg spydde de opp uansett om jeg hadde spist eller ikke, gikk kvalm hele dagen, Trodde jeg var gravid men det var vitaminene. Jeg sluttet me de å drikker heller litt aloe vera juice hver dag. Gikk en periode uten noen vitaminer, men da mistet jeg mye hår og ble svimmel.

Kari Marita sa for siden:

Jeg tar ketolyse tablettene,jeg merker ingen bivirkninger jeg.Tar ikke alltid sammen med mat heller.Har vel en mage som tåler mye jeg da;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.