< Tilbake til oversikten

Jeg har kjøpt meg kjole og skooo! *bilde*

Helene M sa for siden:

Og jeg kom meg inn str. 40! :D Kjolen er egentlig litt kort og viser litt for mye ben ifølge meg. Men samboeren min datt av stolen da jeg kom ut av prøverommet, så jeg ble så smigret at jeg kjøpte den :love:

Rin sa for siden:

FLOTTE damen! Og kjolen også. :p

Bøtt sa for siden:

Åh det er så kjekt å komme inn i mindre størrelser!!
Var knallfin kjole :)og dame ,ikke rart samboern din datt sv stolen:D

Gerd sa for siden:

WOW!!! Den kjolen er jo helt perfekt til deg :D

Nydelig!!!!!

Skjønner samboer'n din jeg :D

Licota sa for siden:

Flott er du! Den kan du trygt bruke, kjempefin kjole!

Helene M sa for siden:

Oi! Skikkelig selvtillitsboost å legge inn bilde her da!

Dere er vel bra skjønne! Tusen takk:roert:

trude.lutt sa for siden:

Flott kjole og stilig dame! Hvor mange str har du gått ned?

christine76 sa for siden:

Enig med de andre, du kledde den veldig godt.

Og jeg synes overhodet ikke at den var for kort.

Helene M sa for siden:

Jeg er ikke helt sikker. Sist gang jeg prøvde klær fikk jeg så vidt 44 på meg og da gråt jeg som en gal og nektet å kjøpe meg noe nytt:rolleyes: Så iallefall to strl. :)

Lava sa for siden:

:heia: Kjempefin! Skjønner at han datt av stolen ja, for det der var virkelig en flott kjole til deg! :love:

trude.lutt sa for siden:

Utrolig bra! Gleder meg til jeg kommer ned i "normale" str!:D

Tunrida sa for siden:

Du var skikkelig flott :)

Photobscura sa for siden:

Ah! Dødsflott kjole! Du kledde den kjempegodt! Hvor kjøpte du den?
Om det er noen trøst, så går jeg aldri i kjoler/skjørt som ikke er minst ti cm kortere enn kjolen din ;).

Helene M sa for siden:

H&M faktisk. 199 kroner bare:eek::D

Jeg har litt celulitter, så jeg kan ikke vise lårene noe særlig. Men klart, med en god hold-in strømpebukse så går det nok an:cool:

Ah, jeg fikk litt lyst på den selv! Snittet på kjolen får meg til å tenke at jeg kan "jukse" til meg litt mer kvinnelige former ;). Og så blir jeg litt glad for at du står der i en kjole i str 40, som stort sett er den samme størrelsen jeg selv bruker, for det betyr at jeg mest sannsynlig er like slank som deg :D. Dobbelt kompliment altså ;).
Jeg går jo gjerne med 50 denier strømpebukser, og veldig sjeldent i tynne strømpebukser. Jeg har strekkmerker og groper stort sett overalt bortsett fra på beina mine. Men så har de alltid vært unormalt tynne :p.

Kanutten sa for siden:

:love: Så nydelig du er! Og for en flott kjole! Skjønner godt at sambo likte det han så! :w00t:

Helene M sa for siden:

:suss::love:

Slank er ikke et ord jeg har brukt om meg selv på... tja... ett tiår eller noe sånt. :rolleyes:

Ja, kjolen her følger mine kvinnelige former, så du ser jeg har rikelig nok med akkurat det:p Du kan godt få litt hofter og pupper av meg altså. Deler gjerne!:cool:

Vil tro den gir deg former, for den "er" sånn på hengeren også. Jeg bare fyller den helt ut:cool:

Jeg kan godt ta litt hofter, jeg, gjerne litt rumpe om du har også :D.
Jeg tror ut fra BMI at vi har ganske lik vekt, og jeg har bestemt meg for at jeg er slank, og da er du det også! Du ser i hvert fall slank ut på bildet! :ja:
Jeg får ta turen på H&M på mandag. Jeg trenger jule/nyttårskjole! Er det glitter i den, btw? Eller er den bare grå?

Helene M sa for siden:

Rompe ja? Allmass her i gården! :cool:

Bildet er litt dårlig. Den er ikke grå. Den er gullglitret. Uten at den er glorete, hvis du skjønner, Mørk bakgrunn på en måte.

e84 sa for siden:

du ser nydelig ut! :) :klem:

sigboh sa for siden:

woow! Den satt jo som et skudd! Og kjolen var virkelig fin, om ikke det bare er deg som kler den så godt at den se fin ut da? :D hihi. Lurer på å ta meg en tur nedom h&m snart selv..

Ah, ok. Da er det mulig jeg ikke kler den :o. Jeg kler ikke gull overhodet, jeg er veldig blek og har lyst blondt hår, i en ganske kjølig tone, og ser temmelig kårny ut i gull :p. Men du kledde den veldig godt! :)

senorita sa for siden:

Åh du er jo den rypa jo :D :D

Kirsebæret sa for siden:

Ohlala!
Gratulerer :)
Knallfin kjole!!
Syns du så ut som hun hotte tegneseriefiguren...hva er det nå hu heter? Bunny Rabbit?

Helene M sa for siden:

Hahaha! Hun i Roger Rabbit? Jessica Rabbit?

Hun er jo DEN rypa:eek:

:klem:

Tropika sa for siden:

Oh, one hot looking mama!

Helene M sa for siden:

Men da kan jeg meddele at den fantes i sort, rød, sort/rød og grønn om jeg ikke husker feil:D

streber sa for siden:

Nå husker ikke jeg om du har "sagt" hva du veier i journalen din i farten her-men "SÆRRIØST"-du er kjempefin:)Kjolen kler deg og du ser 100 % slank ut, ingen tvil:)Ser ikke ut som noen som har 10 kg igjen å ta av(tenker på tickeren):eek:Skjønner samboeren din ble imponert ja!

Heaven sa for siden:

WOW SMashing you!!!!! Ikke for mye ben, den er RÅLEKKER og det er søren meg du au!!!

Helene M sa for siden:

Takk! :suss:

Kjolen er flink til å skjule et par tømmerstokk-lår, en skikkelig ræv som omtrent trenger ryggelyd når jeg går bakover og en ganske fleskete mage. De typiske problem-områdene til en kvinne, sånn statistisk sett:cool:

Så kjolen gjør meg nok slankere enn jeg:p:o:D Uansett fint å vite at man kan kle bort noen kilo;)

Men takk altså! Alle sammen. Jeg er rent rørt av alle fine komplimentene her. Hvem hadde trodd at jeg kunne finne meg en ganske kort kjole og faktisk se bra ut i den? :eek::D

Brimstone sa for siden:

Oh WOW!!!!!
Hadde jeg hatt pupper som holdt seg oppe av seg selv istedenfor å adlyde gravitasjonskraften skulle jeg ha hatt en sånn kjole også. Dæggern så flott du er!!!!

rava sa for siden:

kjempe flott dame og kjole :D

Og du har i aller høyeste grad bein det er verdt å vise frem :D

Snorkfrøken__ sa for siden:

wow, du ser fantastisk ut. Gratulerer:)

NinaOp sa for siden:

Dæven døtte, du ser jo kanonbra ut!!! Du har all grunn til å være stolt, både av resultatene dine og at du ser suuperbra ut i den kjolen. Kjøp deg flere i samme snittet, du kledde det kjempebra!! Og beina dine frøken...fy flate..hot legs!!

lifejack sa for siden:

One word: SEXYYY:D

Kult!

Helene M sa for siden:

Takk alle sammen:)

Jeg blir glad helt inni hjerterota! Og føler meg så fin når jeg leser komplimentene deres:roert:

Camomilla sa for siden:

Knallfin :D Og rød sko var helt riktig til den lekre saken! Alle kvinner må eie minst ett par røde sko :D

Teller Converse? :p
Serutsomenfulltranseihøyehæler

Camomilla sa for siden:

Transer kan da være riktig så lekre (nå vet jeg ikke med de fulle, da) :D Converse teller sikkert!

Hehe, poenget var vel mer det at jeg føler meg heeelt ukomfortabel i høye hæler, og vakler noe innmari. Transe er kanskje ikke den beste sammenligningen, for jeg tror nok de er langt mer komfortable enn meg i stilletter ...!

CocoNut sa for siden:

Wow! Den kjolen var rålekker på deg. Nydelig kjole til ei nydelige jente, perfekt kombinasjon det der:stortsmil

butterkopp sa for siden:

Så fin du er!!! Synes heller ikke at den var for kort, bare fin :)

butterkopp sa for siden:

Du har forresten veldig pene ben!

Helene M sa for siden:

Tusen takk!:hearts:

Det er litt rart at jeg får komplimenter for den delen av kroppen jeg har hatt mest komplekser for halve livet. Bena har liksom alltid blitt gjemt bort:p

BlirFjong sa for siden:

Kjempefin kjole og skikkelig raffe sko :) Det passet veldig bra med røde sko til den kjolen! Du har lekre ben, ikke noe å være flau over :)
Du ser BRA ut, gratulerer med størrelse 40 - det føles fantastisk å kunne kjøpe mindre størrelser, for ikke å snakke om at utvalget av klær blir større.

Anti sa for siden:

Du ser jo rett og slett fantastisk ut...
God jul og slit kjolen så mye som mulig:):):)

Lindaplinda sa for siden:

HOT MAMA!!:D Så utrolig fint den kjolen satt på deg, og så pen du er:) Elsker skoene også... jeg elsker sko - nesten mer enn jeg elsker gubben.. ha ha:D

Anitave sa for siden:

Kjempeflott var du.
Grattis med ny kjole.

Tror jeg stikker innom h&m imorgen å kikker litt og krysser fingrene for at de har i str 42.

Håper den er romslig i bysten.....trenger litt ekstra plass der :P

Fofa sa for siden:

WOW!!! Du ser skikkelig bra ut!!!

Jeg får neppe på meg den der..er det noe stretch i den? Og så du om den var i 44(aller helst 46?)

Noen som ville ha litt rumpe?? Jeg har nok i massevis til alle som er interessert:D Rumpe og lår har alltid vært størst på denne kroppen

Belseblubb sa for siden:

:_plystre: Wow!!! Need I say more?!!! ;)

Tenker det blir en tur på H&M i dag på meg og.. :D

Helene M sa for siden:

Ja, stretch i denne ja:D Ekstra stretch i midjeområdet:)

Jeg så ikke etter om de hadde i 44 eller 46, men de bruker, gjør de ikke?

Ja, rumpe og lår her også. Samboeren min elsker at det er en del der. Det gjør IKKE jeg:p

Helene M sa for siden:

HAHAHA! Jeg elsker også sko. Tror det er fordi det er det eneste som ikke har forandret seg noe nevneverdig mens resten av kroppen ble større:p

Augustina sa for siden:

Så bra du så ut i kjolen! :) Nydelig rett og slett.

Ble inspirert og fikk lyst til å ture ned på HM og prøve den selv, bare redd for at tubekjole kanskje ikke er det jeg bør gå for...uten at den har spiler involvert. Heldig du som kan gå uten bh :)

Cherry sa for siden:

Trenger ikke gå uten BH vettu. Finnes stroppeløse. Og sånne teipgreier.

Fofa sa for siden:

Jeg kjøpte den i dag:) Str 44!! Passa supert!
Jeg må nok ha bolero over... men den var kjempefin!

Helene M sa for siden:

Åååh, så gøy! Bilde? :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.