< Tilbake til oversikten

Jeg ønsker meg beskrivende overskrifter/titler..

ArnsteinB sa for siden:

Jeg søkte på ordet "Pizzadeig" i forumet her, og det gikk ikke fram av eneste av de 28 treffene jeg fikk om innleggene innholder en oppskrift på (lavkarbo)pizzadeig.

Mange av overskiftene sier absolutt ingen ting om hva innlegget dreier seg om. Er det bare jeg som blir litt frustrert over slikt?

Jeg skulle ønske at man laget en tittel på sitt inlegg som beskriver godt hva innlegget handler om. Den kan gjerne være ganske lang. Det er jo plass nok. Man kan skrive inn mye lenger titler en det som feltet "Tittel" kan vise.

P.s. Hvis noen har en god oppskrift på pizzdeig, så start gjerne en tråd som heter f.eks. "Oppskrift på lavkarbo pizzadeig, basert på soyamel". (Under Oppskrifter, bakst)

I mellomtiden googler jeg pizza dough low carb soy flour. Finner sikkert noe brukbart.

Huldr sa for siden:

Søkte du i titler, da? Det er ganske viktig ;)

Ellers er jeg enig at at det er viktig at folk legger seg litt i selen og lager beskrivende overskrifter. Men i oppskriftsforumet er det som regel det.

Kitt sa for siden:

Og så lønner det seg å søke gjennom Google på denne siden!
Av en eller annen grunn får man mer presise treff der enn om man søker direkte her inne!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.