Jeg har brukt mange timer på å samle sammen oppskrifter fra blogger overalt. Har 79 sider med konfekt, barer, brownies, kjeks, muffins, annen småbakst, kaker, ostekaker, kaker med frukt, fromasjer og puddinger, iskrem, vaniljesaus, varm drikke og smoothier. Det meste er oversatt fra engelsk, utenom et par stykker jeg har lagt til de seneste dagene.
Hvis dere er interesserte så ligger den i vedlegget under :)
ALL ÆRE TIL DE SOM HAR SKREVET OG FUNNET OPP OPPSKRIFTENE!
Har en drøss med bokmerker hvis dere lurer på hvem de er.
Ja det er mitt problem også! Har skrevet ut alt. På søndag skal jeg sette frem alt jeg har av ingredienser også velge ut hva jeg skal lage. Kan bli interessant! Godt vi skal rydde skapene i dag og, få bort litt gammelt og få frem det nye. Er alltid moro å rydde og finne ting man har glemt :P
skal sjekke ut linkene når jeg kommer hjem fra sykehussenga! Kan nesten ikke vente til å få lage egen mat igjen. Her kom dem idag med brødskiver og påstod det var lavkarbomat..greit jeg er neddopet men jeg er ikke dum. Hehe
Ååååå så flott! :)
[color=#8b0000][/color]
Må bare få tak i nytt blekk til skriveren. Tuuuuusen takk for alle oppskriftene. Dette heftet skal jeg ta godt vare på. Holder på med å lage sjokoladeis akkurat nå. Derfor søkte jeg litt her inne på oppskrifter til å lage ISKREM. Kjekt med flere alternativer.
[color=#8b0000][/color]
Gleder meg til brownies...mmmm
Du er en knupp Ida :klem:Skal skrive ut et kosemathefte strax !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.