Mat er min medisin sa for siden:
Hei alle sammen!
Driver å jobber litt med ett tegneserie prosjekt om kosthold.
Ta en titt på bloggen vår!
kjekt med tilbakemeldinger:)
Hei alle sammen!
Driver å jobber litt med ett tegneserie prosjekt om kosthold.
Ta en titt på bloggen vår!
kjekt med tilbakemeldinger:)
Mr. Muscle sa for siden:
Uten karbohydrater slutter faktisk hjernen å fungere :) Men går utifra at du mente karbohydrater i kostholdet?
Ja, vet jeg var litt kverrulant :D
Gracella sa for siden:
Det er nok et vanskelig prosjekt dere har startet. Hvor er det tenkt at serien skal publiseres? Jeg tenker på hvem som er målgruppen.
Ser for meg kostholdsbøker og kostholdsmagasiner/blader?
Ellers synes jeg det var en bra start og at det har potensiale.
Rin sa for siden:
Morsomt initiativ - en tegneserie om kosthold rettet mot ungdom. Jeg lurer også litt på hvor dere tenker å eventuelt publisere dette. :)
Men, sett bort fra tematikken - dere burde kanskje pusse litt på utførelsen. Når man har et budskap å formidle er det viktig å velge riktig format for det, og min første tanke når jeg ser en tegneserierute som har mer tekst enn bilde, er at "her har noen bomma på formatet sitt." :cool:
Statiske, stillestående figurer kan fungere bra i en "absurd"-kontekst (dinosaur comics, for eksempel), men er det et konstruktivt virkemiddel her? Kan cut'n-paste-teknikken her tenkes å forvirre heller enn å tilføre noe til stil og budskap?
Mvh tegneserienerd :rolleyes:
Takk for flotte tilbakemeldinger :)
Det er "work in progress" så vi har ikke landa helt på stil, verken i bilder eller tekst.
Har lagt ut en litt ny variant idag, hva tror dere om den?
3.bp.blogspot.com/_q8lQCInXrmI/TQdvDPVLiJI/AAAAAAAAABs/KJ5PckdxAOY/s1600/alt+er+logisk+..jpg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.