< Tilbake til oversikten

Tegneserie om kosthold

Mr. Muscle sa for siden:

Uten karbohydrater slutter faktisk hjernen å fungere :) Men går utifra at du mente karbohydrater i kostholdet?

Ja, vet jeg var litt kverrulant :D

Gracella sa for siden:

Det er nok et vanskelig prosjekt dere har startet. Hvor er det tenkt at serien skal publiseres? Jeg tenker på hvem som er målgruppen.
Ser for meg kostholdsbøker og kostholdsmagasiner/blader?

Ellers synes jeg det var en bra start og at det har potensiale.

Rin sa for siden:

Morsomt initiativ - en tegneserie om kosthold rettet mot ungdom. Jeg lurer også litt på hvor dere tenker å eventuelt publisere dette. :)

Men, sett bort fra tematikken - dere burde kanskje pusse litt på utførelsen. Når man har et budskap å formidle er det viktig å velge riktig format for det, og min første tanke når jeg ser en tegneserierute som har mer tekst enn bilde, er at "her har noen bomma på formatet sitt." :cool:

Statiske, stillestående figurer kan fungere bra i en "absurd"-kontekst (dinosaur comics, for eksempel), men er det et konstruktivt virkemiddel her? Kan cut'n-paste-teknikken her tenkes å forvirre heller enn å tilføre noe til stil og budskap?

Mvh tegneserienerd :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.