Idag viste vekta 75,4 det vil si at 20 kg har forsvunnet fra kroppen min!
Jeg er så stolt av meg selv :) Hadde aaaldri trudd at jeg skulle klare å ta av meg så mye, men nå har jeg gjort det, å er bare 10 kg igjen før målet mitt! :D
Gratulerer!! også bare på 4 mnd! heldig du som kroppen spiller på lag.. :)
Jeg ser du har LCHF- 20-30 karb". Er det noe mye annerledes enn på ketolyse? har planer om å leve etter lchf, men tenkte jeg skulle bli kvitt mine 10 kg først på ketolyse. Men syns det frister med litt mere karber. Tenkte kg ville rase av meg på ketolyse, men nei det skjer ikke. ( er 79 kg, kanskje "for lite? )
Må jeg droppe så mye fett om jeg går over på mer karbs?
Begynner å bli utålmodig, ikke lett å finne den rette balansen som gjør at en får optimal forbrenning ..
så flink du er! Deilig å bli kvitt dem ja.. Og tenk så mye lenger tid man hadde brukt med andre metoder.. Deilig altså :) håper det går like fort med de siste..
Gratulerer sååååå masse! Tenk deg hvor mange pakker smør det er a! Sjøl har jeg mista 4, tenkte ikke på det som spesielt mye før jeg sammenligna med smørpakker :p ganske digg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.