Tropika sa for siden:
:D Etter å ha kuttet ut fløte i maten har jeg gått ned 1.7 kg på en uke.. Og det til tross for julebord med alkohyl på fredag.. :p
Endelig! Sier jeg bare..
Tropika sa for siden:
:D Etter å ha kuttet ut fløte i maten har jeg gått ned 1.7 kg på en uke.. Og det til tross for julebord med alkohyl på fredag.. :p
Endelig! Sier jeg bare..
Zillah sa for siden:
Så bra !!! :heia:
Petit Fleur sa for siden:
Spiser du fremdeles rømme og ost? Eller spiser du ingen meieriprodukter?
Tropika sa for siden:
Spiser fremdeles rømme og ost ja..
misslinda sa for siden:
Så bra ;) her og har det stoppa opp, så jeg skal prøve å kutte ut fløten i noen uker ;) (frem til jul ;) )
Kanutten sa for siden:
Noen uker?? Til jul?? Jula er jo rett rundt hjørnet! :eek: :lol: Halvannen uke.. :ja: Det går fort unna. :o
misslinda sa for siden:
Hehe.. er det bare en og en halv uke igjen?? :eek: Tiden går fra meg.. Når jeg ser på hvilken dato det er i dag, så ser jeg jo det :p. Hehe.. Trodde vi var en uke lenger unna jul jeg nå :p hehe..
Phobia sa for siden:
Kjekt for deg ! Men akk så trist for meg......har STOR glede av fløten min jeg og.....og nå må jeg jo se om det er den som er synderen min også...snufs...snufs......
Men altså - herlig når det løsner igjen :-) Enjoy :)
Bradypus Variegatus sa for siden:
Jeg kan heller ikke bøtte ned fløte, selv om jeg kunne det tidligere :confused:
Har de tulla med kremfløta vår i det siste?
Tropika sa for siden:
Usj.. ja, det er litt trist å ikke kunne kose seg med fløtegratinerte grønnsaker osv osv..
Men.. jeg er storfornøyd med at vekten endelig går ned...
600 gram siden i går har jeg gått ned.. Superduperfornøyd!
Tropika sa for siden:
Tulla med den har de definitivt gjort..
Kanskje kua er på krigsstien?
Veggpryd sa for siden:
Så bra! Da MÅ det være noe med den fløten, altså. Eller kua! :D
Jeg har også begynt å gå ned igjen etter å ha kuttet kraftig ned på fløten (3 kilo på tre uker).
Jeg ville først ikke, for fløte i kaffen er jo så godt...:o Men, etter over ett år med stillstand er man bare nødt til å krype til korset. :)
Phobia sa for siden:
Oj, så bra !!!! Får ta det sure valget jeg også da......Bare i dag - og så er det slutt på fløten :(:(:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.