< Tilbake til oversikten

Hva burde man gjøre etter helg med storsprekk?

Evvy sa for siden:

hAR SKEIET UT, MEN VÆRT EN PLANLAGT UTSKEIELSE :)
HVA BURDE JEG GJØRE DEN NEST UKEN??
NOEN MED NOEN GODE RÅD??

kveita sa for siden:

Samme her, men for meg var det bare i går. Men tenker det eneste en kan gjøre er å fortsette som vanlig med kuren, det har iallefall gjort i dag :)
Min erfaring etter inntak av julemat, alkohol og masse julebrød i går, er at jeg trives best på ketolyse/lavkarbo!! Aldri tilbake til å være stappmett, sugen og alt dette.. Er så god form på ketolyse, kroppen er fornøyd og stabilt blodsukker. Vekten går veldig sakte ned, men for meg er dette en livsstil.
Og med slike utskeielser får jeg bare bekreftet når kroppen har det best ;)) og det er en god påminnelse før jula, så slipper en å ligge å rulle i jula men heller bytte ut noe og være passe mett og fornøyd!!
ja, ja en lærer hele tia.. :)

arkine sa for siden:

fortsette som før å glemme det som skjedde i helga

BlirFjong sa for siden:

Første dagen etter utskeielser av den typen pleier jeg å kjøre minimalt med karbo, da føler jeg kroppen kommer raskere inn i gjenge. Men det er jo ingen krise om man ikke gjør det sånn heller.. Er bare sånn jeg har valgt å gjøre det.
Også trener jeg gjerne eller tar en lengre tur med voffsen enn vanlig, det henger igjen fra Grete Roede dagene ;)

ada-emilie sa for siden:

Tren masse så karbene brukes opp fortest mulig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.