< Tilbake til oversikten

Jeg syns det går greit.

Bamseline sa for siden:

Jeg må si jeg syns det går veldig bra på ketogen dietten.

Jeg klarer å holde meg til spiseplanen, men jeg må innrømme at jeg tenker ofte på en liten bit sjokolade. men for meg blir en liten en til en stor en.

Jeg syns det er greit å holde seg til planen for det koster mer enn det smaker.
Har jo gått endel ganger på grete roede, og der ender det ofte med at man skeier ut.
For der gjør det liksom ingenting å spise sjokolade eller annet. Mens på denne kuren kommer man ut av ketose og det tar litt tid å komme inn igjen.

Flere som tenker/har det sånn?

Nooria sa for siden:

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver (bortsett fra at jeg ikke er opptatt av om jeg er i ketose, men holder meg lavkarbo).

LilNoor sa for siden:

Jeg har bare vært på Ketolyse kuren i en uke nå, men jeg savner noe friskt! Jeg har alltid vært en frukt elsker og jeg tror nesten jeg må ta å skeie ut i morgen med en appelsin, ellers så tørner jeg helt. :stuart:

Ellers så har det gått forbausende bra må jeg si. :)

boble sa for siden:

Det er en helt annen måte å slanke seg på,det er sikkert! Her kan man jo ikke bare bytte ut noen sunne kalorier med noen usunne og fremdeles holde seg innenfor dagsrasjonen. Egentlig like greit....

Gamla sa for siden:

Ikke noe lurt å skeie ut, selv om det er med en appelsin, LilNor. 100 g appelsin gir ca 10g karbohydrater (avhengig av hvor søt den er ) og selv så lite dekker nesten hele "dagsrasjonen " Hvis du f. eks. tar en båt går du ikke ut av ketosen, men får kjenne appelsinsmaken, men prøv heller f.eks DaJa sitron eller tropisk saft. Du kan også lage gele eller fromasj av dem slik boken viser. Disse er friske og gode!:spisesnak
Ønsker deg lykke til!:)

LilNoor sa for siden:

Hva er DaJa for no'? :confused:

Bamseline sa for siden:

Hun mener nok JADA. det er et saft pulver som du blander ut i vann. er ganske gode. Tror du får kjøpt de i vanlig butikk men også i helsekosten.

LilNoor sa for siden:

Vi har verken DaJa eller JaDa her i bushen, men jeg kjøpte meg Fun Light med Appelsin smak, og det gjorden susen! Takk for støtten! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.