Hei, jeg er ny her. Jeg har prøvd å stille noen spørsmål. Når jeg så skal finne dem igjen, husker jeg ikke helt hvor de var. Finnes det en knapp der man får opp egne innlegg? Og en knapp for å finne nyeste innlegg i den kategorien jeg følger med på, eller nyeste innlegg blandt alle?Takk!
Jeg liker ikke å abonnere, synes det ser forvirrende ut på kontrollpanelet. Jeg skriver Iset i søkefeltet, da kommer alle mine innlegg opp. Vel, ikke alle da, av en eller annen grunn kommer ikke alle frem?
Du abonnerer automatisk på tråder du skriver i, disse vil poppe opp i kontrollpanelet ditt når noen har svart; veldig nyttig funksjon hvis du ønsker å følge opp alle steder du har deltatt (ett og ett abonnement kan også avsluttes derfra).
Du trykker på navnet ditt (oppe til høyre) når du er innlogget. Da ser du noen faner: Profilmeldinger - Om meg - Statistikk - Venner - Kontaktinformasjon. Gå på den hvor det står statistikk. Der finner du det du trenger..... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.