< Tilbake til oversikten

Leverpostei

Charlotte88 sa for siden:

Hei, jeg elsker brødskive med leverpostei til frokost, og nå som jeg skal begynne med lavkarbo, og skal i begynnelsen prøve å holde meg unna brøderstatninger.

Hvordan spiser dere leverpostei hvis dere ikke har brød eller knekkebrød?

blåbær sa for siden:

På skiver av agurk :)

Rin sa for siden:

På "osteknekkebrød" - tykke osteskiver som har ligget i mikrobølgeovnen i 2 min på maks varme og blitt harde og kan smøres på. :) Går også fint å bare rulle en bit leverpostei i en osteskive eller salatblad.

Furine sa for siden:

Eller med gaffel - på "fransk vis"!

LiMe sa for siden:

Vi har da brød! Lavkarbobrød eller lavkarbo knekkebrød :) Se i oppskrifter over her så finner du masse oppskrifter på forskjellige sorter brød.

senorita sa for siden:

jo men hun ville jo holde seg unna brøderstatninger :) beste er jo å ikke spise sånt:)

Kanutten sa for siden:

På et salatblad med mye majones og agurk, rull sammen og nyt!

Kitt sa for siden:

Med kniv og gaffel og sprøstekt bacon!:sikle:

mam sa for siden:

YUM! Hvor kjøper man leverpostei med lav kh forresten? Jeg er litt lat og orker ikke søke i kveld. Jeg tenker at Stabburets lille runde har for mye kh.

(Rev ut en dørkarm som var festa med 15 monsterlange spiker fra 50-tallet, knuste et garderobeskap for å få det ned trappa, sortert klærne som var i skapet. Det er min unnskyldning)

Kanutten sa for siden:

Finsbråten har alltid lav karb.. :sikle:

langaard sa for siden:

Så rema hadde fått inn en julepostei med veldig lite karber:)

Gracella sa for siden:

Tar en stor beta med leverpostei på et fat, en-til to skiver med rødbeter og/eller sylteagyrk og majones. Har jeg ferdigstekt bacon, så tar jeg det også.

Rødbeter er det litt karber i, men jeg er ikke på ketolyse mer. Går ikke ut av ketose med noen skiver rødbeter ;)

Rema (tror jeg) hadde en Akevitt-postei som jeg syntes var veldig god i fjor. Tror det var veldig lite karber i den.
De til Gilde med bacon osv har heller ikke så veldig mange karber

halkatlala sa for siden:

fersk leverpostei fra euroshopper har bare 1 g karbohydrat pr 100 g. og den er ikke så værst på smak heller:)

Kitt sa for siden:

Rema har Akevitt- postei i år også! Utrolig god og med mindre enn 1g karber!:D

Alkazelters sa for siden:

Finsbråthen sin julepostei er fantastisk og har cirka 1 gram karbohydrat pr hundre gram.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.