< Tilbake til oversikten

Helt ny. Hjelp!!!!

Debbie sa for siden:

Hei, jeg har prøvd diverse metoder før, og prøver nå pånytt med ny motivasjon i sikte. Det som ofte går galt for meg, er mengden mat. Jeg tålte dårlig å gå i ketose, så satser på litt karbo. Dermed tenker jeg at 2 knekkebrød morgen og lunch kan vare tingen, men trenger forslag til pålegg som er greit å spise fast posjon av ( ost spiser jeg bare for mye av, hvis jeg velger ). Så et par mellommål ( 20 mandler og en youghurt?) f eks. Kun en posjon middag, kjøtt og grønnsaker, sløyfer ris og saus. Forslag til fast posjon lørdagskos ønskes. Håper på hjelp!!!!:) Ps: tåler ikke egg...

Kitt sa for siden:

Du skriver egenkomponert som kostholdsfilosofi! Da er det fryktelig vansklig å gi noen råd om hva du skal spise, siden jeg ikke vet hvordan du vil ligge i kerber.
Sånn som du nevner knekkebrød, mellommåltider og yoghurt, kun en porsjon middag og ikke noe saus, så vil jeg tro du bør sjekke ut Fedon Lindberg.
På LCHF generelt spiser man seg passe mett hver gang man er sulten, ikke noe mellommåltider sånn sett og nok fett!:)

Har du lest HELE denne?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.