kostholdet vårt har jo blitt en livsstil men jeg leser alltid at det ikke er bra å gå på lavkarbo mere enn 6 mnd. forstår ikke jeg, vi har jo endret livsstil så hvorfor står det at det ikke anbefale mere enn 6 mnd? forstår ingenting jeg, prøvd noen dager med ingers-rugbrød men det går vertfall ikke. har lagt på meg :( ... fortvilet, er det farlig å trene mens du spiser den type mat vi gjør?
hører så mye rart om denne livsstil endringen, blir litt redd jeg!
Det er streng ketolyse man ikke skal gå på i mer enn 6 måneder uten å ta en legesjekk før man fortsetter, ikke generell lavkarbo!:)
Når det er sagt, mange lever alldeles utmerket på ketogen mat i år etter år og er friske som bare det!
Klart du kan trene så mye du orker. Problemet er kun helt i starten når man går inn i ketose, da det kan være en periode før kroppen får optimalisert prosessen med å bruke ketoner som brennstoff! Da er man gjerne slapp, møter veggen svært fort og det an være veldig ubehagelig å trene!
Om du er redd for fett, kan du lese denne tråden!
Ang trening, kan du søke opp tråder startet av BitTorres!:)!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.